Reply on: Beus #68506:
pleties sa, 1638 nepatri zajazdom...a cislo 1638 mal naposledy nalepene aj nad bocnou smerovkou ?
.... pri rôznych kombináciách nezľavnený lístok až po ročnú električenku vychádza IGK cca. 3,8-4,2x drahšie. Rátam tam poistky (zákonnú+DAS), benzín aj údržbu. Vstupné náklady na IGK nepočítam. Tieto výpočty predpokladajú prevádzku IGK čisto na cesty do roboty po meste, takže sú asi finančne najhorším možným variantom (kedy si IGK na seba nezarobí inak
)
len som vysvetloval ze ked maju auta platit za cesty, tak ma platit aj MHD
Ike
ja nejsom inak na ziadnej strane, vravim ze vyuzivam to, co je v dany moment rychlejsie...
co sa tyka ekologie, myslim si ze 40 aut (rok vyroby 2000+) vyprodokuje za cestu do/z prace/skoly menej splodin, ako jedna karosa stverajuca sa na Dlhace alebo Ikarus 28x rozbiehajuci sa zo Hrobonovej/Svandtnerovej