Reply on: aquila #68129:
Ale to je jasné, ja som len pripomenul Ikeovi fakty, aby nemal skreslené Info. Btw, IMHO, tie električky sú na tom vďaka údržbe a prístupu všetkých kompetentných na tom ešte dosť dobre.
Autobusy, to už je iná kapitola. Tie sú na tom vďaka (ne)údržbe a prístupu kompetentných dosť zle; ale to nie je ten hlavný problém. Ide o to, ako všetci píšete(me) a veľmi dobre vieme, že obnova vozového parku je u autobusov absolútne nedostatočná pod hranicou minima. Kapacita autobusov je často prekračovaná, vďaka čomu sú rámy, resp. nosné konštrukcie extrémne namáhané, čo prispieva k ich častému lámaniu, zvlášť, ak autobus prekročil minimálne raz, ak nie dva krát svoju optimálnu životnosť udávanú výrobcom. ☠
Martin Fundárek
Po prvé, fixnosť zaradenia liniek: 34 by bola cez školský rok normál, cez prázdniny špičková. Vymieňali by sa pred a po prázdninách terčíky?
Po druhé, máš definované tri stavy (normál, expres, špič) - v skutočnosti ich bude viac, pretože by boli kombinácie, ako to už niekto napísal - obyčajné a inverzné zobrazenie na transparentoch sú však iba dva stavy.
Po tretie, zaradenie liniek ako také. Linka 4 by bola normál (pretože v úseku KV-Zátišie jazdí celý deň), alebo špič (lebo v úseku Zátišie-ZP nejazdí od 9 do 11 a od 19)? O zaradení liniek medzi expresné tu už písali iní.