Reply on: Mike #68133:
vsak o tom to je, 30 rokov a kolko tych elektriciek uz tuto hranicu prekrovilo alebo sa k nej nezadrzatelne blizi ?bude mat potom esto peniaze na vymenu 100 elektriciek naraz ? pochybujem
vsak aj vo viedni, ktora je podstatne, ale podstatne bohatsie mesto (regionalny HDP bratislavy je asi 10 miliard usd a viedne asi 80 miliard usd) sa menia elektricky priebezne a prvy 150 ulfov sa priebezne dodavalo do tusim 1997 az po 2005. teraz sa zakontrhaovalo dalsich 150 ULFov.
najvacsia smola bratislavy je ozaj v tom, ze v deviatej petiletke sa mali v BA diat divy t.j. zmena rozchodu, stavba metra a to tak nejako uz nebude
aquila
najvacsi paradoc je, ze jediny kto vlastne MHD v BA pomohol bol meciar
avsak je trestuhodne, ze mesto nedokazalo v podstate za poslednych asi 16 rokov v podstate urobit ziadny velky nakup vozidiel zo svojeho .
ked si clovek zoberie, ze obnova vozidloveho parku vlastne prebieha priebezne snad v kazdej MHD na slovensku, len v BA nie.
okey beriem, ze sa kupilo zopar malych SORov a boli nejake REKO, ale to je docela malo na to ze to je hlavne mesto.
to je hlavne o managemente na danych miestach. je skratka zaujimave, ze take brno alebo ostrava, ktore su mensie to zvladaju, ale BA nie ?
ano, niekto moze argumentovat, ze oni maju zopar vozidiel a tak staci vymenit par a maju novy vozovy park.
ale preboha to je na to to najtragickejsie, ze s vyse miliardovym rozpoctom nie je mozne najist rezervu na nakup novej techniky ? preco sa rocne nekupuje aspon tych 30 vozidiel ? a aj to by bola v pomere menej ako ostatne DP.
zaverom snad len dodam, ze sice som pravicovy volic, ale na 100% nedam a ani by som nedal hlas durkovskemu ako nominantovi SDKU/KDH a zrejme budem volit kohokolvek ineho , aj ked bude prisamvacku zo smeru. lebo to co sa deje v BA je otrasne nieco.
cim dalej mam ten dojem, ze tak nedodrbali mesto ani komunisti