Reply on: Ike #67983:
Konečne niekto, kto presne vystihol, čo sa stane pri spoplatnení vybraných úsekov. Spoplatníš Patrónku a zahltíš Karlovku. Spoplatníš Karlovku a zahltíš Devín. Keď už spoplatniť, tak vjazd do centra (Šancová-Karadžičova-nábrežie-Staromestská-Štefánikova vrátane menovaných ulíc), aby sa do centra zbytočne ned.bali tí, čo cezeň iba prechádzajú.Mimochodom, podľa môjho odhadu sa po spojazdnení Sitín síce uvoľní Patrónka, zato začne byť zúfalo husto na Prístavnom moste.

aquila
najvacsi paradoc je, ze jediny kto vlastne MHD v BA pomohol bol meciar
avsak je trestuhodne, ze mesto nedokazalo v podstate za poslednych asi 16 rokov v podstate urobit ziadny velky nakup vozidiel zo svojeho .
ked si clovek zoberie, ze obnova vozidloveho parku vlastne prebieha priebezne snad v kazdej MHD na slovensku, len v BA nie.
okey beriem, ze sa kupilo zopar malych SORov a boli nejake REKO, ale to je docela malo na to ze to je hlavne mesto.
to je hlavne o managemente na danych miestach. je skratka zaujimave, ze take brno alebo ostrava, ktore su mensie to zvladaju, ale BA nie ?
ano, niekto moze argumentovat, ze oni maju zopar vozidiel a tak staci vymenit par a maju novy vozovy park.
ale preboha to je na to to najtragickejsie, ze s vyse miliardovym rozpoctom nie je mozne najist rezervu na nakup novej techniky ? preco sa rocne nekupuje aspon tych 30 vozidiel ? a aj to by bola v pomere menej ako ostatne DP.
zaverom snad len dodam, ze sice som pravicovy volic, ale na 100% nedam a ani by som nedal hlas durkovskemu ako nominantovi SDKU/KDH a zrejme budem volit kohokolvek ineho , aj ked bude prisamvacku zo smeru. lebo to co sa deje v BA je otrasne nieco.
cim dalej mam ten dojem, ze tak nedodrbali mesto ani komunisti