Reply on: samuliak #67769:
""radsej budem cestovat MHD pomaly ako by som mal cestovat rychlo na ukor inych, lebo na rozdiel od niektorych ludi viem ze nie som jediny na svete.."" Tak to je dobra KRAVINA - uvedom si, ze 60% ludi CESTUJE DO PRACE VYUZITIM MHD!!! Takze ak mame cestu (zaplatenu danovymi poplatniikmi) siroku 2 jazdne pruhy, tak mininalne jeden cely jazdny pruh (co je len 50%, nie 60%) by mal byt vyhradeny pre MHD. Takze "na ukor inych" tu jazdi niekto iny - su to prave ti ludia v autach. MHD by malo mat priestor na uliciach, ktori zodpoveda podielu prepravenych osob! Pokial sa do zabraneho priestoru zarata aj PARKOVACIE MIESTA a porovna sa so zabratim priestorom zastavok (tak IAD zabera castokrat aj sirku troch jazdnych pruhov)... Myslim ze jedine co navrati ludi do MHD je prave adekvatne a SPRAVODLIVE rozdelenie vyuzivania verejnych priestranstiev - ulic - kde to ide urobit bus pruh, cyklus na krizovatke taky - ze MHD prevezie 60% ludi, tak nech ma 60% volnu krizovatku, parkovanie len tam kde je to dovolene a za adekvatne peniaze (nie - 10 korun na hodinu nie je adekvatne, alebo dokonca zadarmo na chodnikoch, parkoch, v krizovatkach...)
ivanbuto
Podľa informácií, čo písal Milan Vajda na bratislava.sk, ten BUS pruh chceli spraviť, ale potrebovali si overiť, či nie sú niekde rezervované parkovacie miesta, ktoré by sa najprv museli vysporiadať.
Re: #67769 samuliak: IAD nikdy nebude mať "dostatok" kapacity, aj keby niekde boli štyri pruhy v jednom smere, o pár rokov by tam boli zápchy. Preto treba pre MHD robiť vyhradené pruhy, a pre IAD obmedzovať priestor.