Tak opäť k tomu BUS pruhu na Molecovej... Mohli by ste niekto, kto tade chodíte, napísať, po nedávnych zmenách v organizácii dopravy, koľko semafórových cyklov prestojí "duobus" v čakaní na križovatke Molecova/Karloveská?
Podľa informácií, čo písal Milan Vajda na bratislava.sk, ten BUS pruh chceli spraviť, ale potrebovali si overiť, či nie sú niekde rezervované parkovacie miesta, ktoré by sa najprv museli vysporiadať.
Re: #67769 samuliak: IAD nikdy nebude mať "dostatok" kapacity, aj keby niekde boli štyri pruhy v jednom smere, o pár rokov by tam boli zápchy. Preto treba pre MHD robiť vyhradené pruhy, a pre IAD obmedzovať priestor.
Podľa informácií, čo písal Milan Vajda na bratislava.sk, ten BUS pruh chceli spraviť, ale potrebovali si overiť, či nie sú niekde rezervované parkovacie miesta, ktoré by sa najprv museli vysporiadať.
Re: #67769 samuliak: IAD nikdy nebude mať "dostatok" kapacity, aj keby niekde boli štyri pruhy v jednom smere, o pár rokov by tam boli zápchy. Preto treba pre MHD robiť vyhradené pruhy, a pre IAD obmedzovať priestor.
taktiez neviem preco ti vadi ze sa autor clanku len dozaduje sfunkcnenia zariadeni ktore tam siemens nainstaloval a zaplatili sme ich zo svojich dani. tebe to akoze nevadi ze su tam indukcne slucky a snimace ktore su ale zbytocne? a este jedna vec. pekne krasne sa rano postav na molecovu a zrataj priemerny pocet ludi sediacich v osobnych autach. dnes som naratal 1.5 cloveka
KLF