Reply on: SZKV #65954:
To je v nejakej dopravnej príručke, že najprv musia stáť radiály ? Však sa hotovými radiálymi denne vozíš a dobrého slova na to neprerečieš !
Barrandov - jediná prístupová cesta údolím + baranďák vedúci na juh s dvomi linkami.
Petržalka - 5 mostov ! Ani po jednom neprechádza viac ako 50 % mhd - aj keď je nový tomu najbližšie. Mne z toho vyplýva jediné - (na začiatok) 2 mosty alebo tunely - (jeden most postavený, tunel v pláne (a sú naň Eurá), most pred výstavbou) - to je vcelku slušné východzia pozícia ! Ja vidím problém v tom, že po postavení toho čuda sa na západe dlhé roky nič stavať nebude. A malo by sa.
To, že sú to rôznofarebné čmáranice je fakt - je to nahrubo čo kde a ako sa dá stavať. Netvrdím, že sa to musí organizovať celé. Sú tam čiste inšpiratívne nápady aby si človek urobil predstavu o tom, že to ide a je to kadiaľ viesť.
A dosť sa to prekrýva s železnicou - takže narážam na kombináciu platforiem. Ale možno si nad tým niekedy polámem hlavu. ?
A každý z BA vie, že cez Petržalku sa cestuje najrýchlejšie (pokiaľ nechytíš havárku, ale tú môžeš chytiť kdekoľvek) pretože na ceste namáš jediný semafor.
Sommelier
Veď práve ! Cez centrum to je drahšie.
Veď práve ! Autobusov sa na Zochovej po spustení T3 Engerau nezbavíme.
Veď práve, že sú radiály po ránu preťažené. (môžeme sa dohadovať čo urobí preferencia - aj tá má svoje hranice (Pavlák).
Mimochodom - mesto na výstavbu celej trate peniaze nemá (našťastie). Takže to dopadne na šafku s tromi linkami z Petržalky -
1. Jesenského - Nový most - Karlova Ves - (Dúbravka) (12)
2. Nám. SNP - Obchodná - Hlst (13)
3. Kamenné námestie - Rača/ZP/Ružinov. (14, 6, 7)
No ďakujem pekne - na Štúrovej postoja fronty spomalených električiek s meniacim sa substrátom - ale lepšie to nebude.
A že mi Štúrova ten Pavlák bude solídne pripomínať - aj tá mostová podoba tu je (nuselák) - z toho je mi zle.
Horšie je, že Štúrova je historické centrum.