Reply on: SZKV #65541:
Musím ale uznať že sa snažia čo najlepšie udržať dopravu. Napríklad tým(aj keď len 5 a 9) urobili Kapucínsku. A rád by som vedel čo by ste robili vy, ak by sa väčšina vozidiel rozpadala, na nové nie sú peniaze a boli by ste poriadne zadĺžený? 
fobust
Keďže mesto definitívne zavrhlo myšlienku metra ako nosného systému a miesto neho sa vraví o električke, tak by malo robiť všetky ktorky vedúce k tomu, aby električka nosným systémom bola, a to aj v Ruživnove. Osobne si viem predstaviť už zastávku "Slovanet" čiastočne zapustenú. Proste od podjazdu by tramvaj pokračovala miernym klesaním a už by nemala úrovňovú križovatku až po Trnavské mýto, ktoré by bolo podpovrchové. Celá trasa by sa dala stavať otvoreným spôsobom z povrchu, čo je oveľa lacnejšie ako razený tunel. Ostáva však nutnosť prekladať inžinierske siete. Na miletičke by mali rovno spraviť odbočku (pod povrchom) na Dulovo námestie a smerom do zóny Pribinova popod Košickou a jej pokračovaním. Ale to už moc zachádzam to úvah.