Reply on: si #64799:
Treba trocha myslieť aj do budúcnosti. Nie je dôležité iba to, čo tam jazdí teraz, ale aj to, čo by tam v budúcnosti mohlo jazdiť.Určite by mohli byť vlaky zo smeru Žilina presmerované do Petržalky, a tým by sa odľahčila hlavná stanica, ktorá sa už rozšíriť nedá..
Takisto osobné a zrýchlené vlaky z Viedne nemusia končiť v Petržalke, ale môžu pokračovať ďalej, napr. do Trnavy..
Zatiaľ ma nič iné nenapadá..
Ale aj podla mna je to zanedbatelne...
si
novy tunel mozno zoberie do seba aj nakladnu dopravu, ale opat, aky podiel z nakladnych vlakov co chodia cez ivansku cestu je smerovanych do petrzalky a pripadne dalej do madarska a rakuska ? Mam skor dojem ze vacsina nakladnych vlakov ma za ciel UNS, a odtial pristav, slovnaft a pod.; do rakuska myslim ze vacsina nakladov chodi cez marcheg (a elektrifikacia dotknutej trate (tiez zahrnute v plane) je urcite lacnejsia ako neaky tunel... Dovolim si tvrdit ze ked klesne intenzita vlakov na priecesti na ivanskej v suvislosti s tym tunelom o 25%, tak to bude slusny uspech (avsak zdaleka to nie je tebou spominana vacsina vlakov