Aquila, fobust, tomas1. 81 - 71
Čo to vlstne znamená ? Že sa preinvestuje 17 miliárd ? Len na tento projekt ? Tvrdím, že je to od začiatku zlé - už od koncepcie.
Nikdy som ani len náznakom netvrdil, že to sú, alebo že by to mali byť peniaze na MHD, či regiodopravu. To, že niekto určí, že toto je na toto, bez toho, aby sa zohľadnili súvisejúce fakty - zúbožený stav MHD, to je čistý socialistický model centrálneho plánovania.
Pri dnešnom stave železníc je to opäť investícia dlhodobá.
Projekt Filiálky môže existovať aj bez tunela. A trať od filiálky môže časom pokračovať aj iným smerom.
Aquila: neviem o čom točíš, pretože by si sem mohol zavesiť aspoň link na tú dokumentáciu.
Okrem toho - už dnes je to pešo z filiálky na električku ďaleko. Takže by som tu na prestup veľmi nespoliehal. Filiálky nie je Trnavské mýto.
Čo to vlstne znamená ? Že sa preinvestuje 17 miliárd ? Len na tento projekt ? Tvrdím, že je to od začiatku zlé - už od koncepcie.
Nikdy som ani len náznakom netvrdil, že to sú, alebo že by to mali byť peniaze na MHD, či regiodopravu. To, že niekto určí, že toto je na toto, bez toho, aby sa zohľadnili súvisejúce fakty - zúbožený stav MHD, to je čistý socialistický model centrálneho plánovania.
Pri dnešnom stave železníc je to opäť investícia dlhodobá.
Projekt Filiálky môže existovať aj bez tunela. A trať od filiálky môže časom pokračovať aj iným smerom.
Aquila: neviem o čom točíš, pretože by si sem mohol zavesiť aspoň link na tú dokumentáciu.
Okrem toho - už dnes je to pešo z filiálky na električku ďaleko. Takže by som tu na prestup veľmi nespoliehal. Filiálky nie je Trnavské mýto.
Andy