chcel som len este napisat, ze v projekte ZSR predbezne (podla potreby zo strany mesta) rataju so zastavkami einsteinova, dostojevskeho, nivy, filialka + jedna na ktoru si neviem spomenut.
ak mesto pojde proti tomuto planu a nadalej bude ignorovat moznost spoluprace, tak sa moze stat, ze ako bolo uz spomenue. pre riesenie vnutornej MHD to bude nepouzitelne KVOLI mestu a jeho chuti rozhadzovat dalej miliardy na tunel menom nosny system mesta bratislavy
kedze ZSR mozno urobia len tunel a stanicu filialka.
ak mesto pojde proti tomuto planu a nadalej bude ignorovat moznost spoluprace, tak sa moze stat, ze ako bolo uz spomenue. pre riesenie vnutornej MHD to bude nepouzitelne KVOLI mestu a jeho chuti rozhadzovat dalej miliardy na tunel menom nosny system mesta bratislavy

tomas1
- Myslel som, že si tam písal o priepustnosti trate... Sorry, inak. Na Einsteinovej ( v budúcnosti prestup na električku) 4 zo ŽST Petržalka + 4 z ÚNS, teda 7,5 minúty. Len je škoda, že mesto nechce zastávku na Einsteinovej tak tá asi nebude hneď. Nakoniec možno mesto z toho vyrobí zbytočný projekt svojim postojom... ?
Kto Ti povedal, že BA je "v záverečnej časti" koridorov??
Nákladné vagóny putujú po Európe stále 10kmh, takže neviem či sa toho dialo až tak veľa doteraz.