Reply on: 81-71 #64667:
Áno, ďakujem za doplnenie. Samozrejme som rátal s novými vozidlami, tak, aby vyhovovali prevádzke. Viem aj o problémoch, ktoré boli, keď v Košiciach prepravovali električku cez vlečkové koľajisko spoločnosti U.S.Steel - ak sa dobre pamätám, vtedy sa im vykoľajila...
aquila
ZSR nema ziadne peniaze od cestujucich, kedze ZSR ma pod palcom len infrastrukturu
aj ked je fakt, ze sa planuje spravit holding po vzore OeBB.
neviem ci sa mam vobec dalej pustat s tebou do dalsej debaty, ked tu dost divnym sposobom pleties rozne veci do seba, ktorym ani moc nerozumies.
a ano pekne si napisal, bratislava ma maly rozpocet lebo je to male mesto.
zeleznice obhospodaruvaju podstatne vacsiu infrastrukturu. cize rozpoctu sa nediv.
a teraz ta asi poranta, ale buduci rok dostanu ZSR asi 25 miliard korun od statu
tvoj argument, ze su to peniaze EU a daju na hocico je tiez velmi ale velmi scestny.
BA moze dostat peniaze z EU len na projekty a to projekt filialka a obnova stareho mostu kvoli plavebnemu gabaritu (aj tunak je krasny priklad neschopnosti magistratu, ktory sa o to ani len nesnazi)
kazdopadne ja budem radsej ked tu bude seriozny zeleznicny projekt filialka, ktory moze vyriesit problem preplnenej hlavnej stanice, primestsku dopravu a ciastocne aj mestsku dopravu, ako nejake rozprazky o nosnom systeme s urovnym krizovanim a 2 miliardach, ktore sa na tuto chimeru uz vyhodilo z rozpoctu mesta bratislava.
ako som povedal X krat, to ze mesto nema metro alebo aspon blbu petrzalsku radialu je len a len neschopnostou mesta. a take vykriky do tmy ako tu prezentujes to nezmenia.
2 sommelier: kde som tvrdil, ze je to napad starsi ako BA ?