Ja by som sa dokonca ani tak nezamyslal nad tym, ze DP nieco nedodrzal, a ani nad tym, ze to nemohol dodrzat lebo fakt nemal ako, ale skor nad tym, PRECO to nemal ako dodrzat, preco niet vodicov, preco novi nie su a stari odchadzaju. A tu uz znova prideme k tzv. buzeracii vodicov, psychickemu zatazeniu nielen z prace samotnej ale aj zo strany zamestnavatela, casto neadekvatnym pracovnym podmienkam, a tiez nizkej financnej motivacii. A tu niekde by som hladal priciny sucasneho neuteseneho stavu, ktore treba konecne zacat riesit. Ved, vsetci to konieckoncov vedia, len nase najnajvrchnejsie vedenie osobne je presvedcene, ze za vsetko zle mozu vyhradne vodici, a treba robit "preventivne opatrenia" vo forme strhavania premii za to, ze si vodic nepredpisovo odkasle
Ja všeobecne nenadávam. Snaž sa vidieť ten rozdiel! Koľkokrát ešte cestujúcim vravím aby po vodičovi nekričali, že on za to nemôže... Ja viem prečo DPB nevypravil vozy, nie som "blbý substrát".
Chcem poukázať na to, že DPB sľubuje to, čo nemôže splniť a vie to. Nech upraví CP tak, že keď prídem na zastávku v čase X:XX, tak viem že ten spoj mi DPB je schopný poskytnúť. Nech ma neklame že mi pôjde spoj v čase Y:YY a v čase Z:ZZ, keď nemá prostriedky na to aby ich zabezpečil! O to mi ide.
Ak DP nieco porusil, tak urcite nie preto, ze chcel usetrit a preto nevypravil vozy, ale preto, lebo NEMOHOL. Je dovolenkove obdobie, kopec ludi je na PN a dost ich aj odislo. Ked NEMA vodicov tak nemoze vypravit.
Ine by bolo, keby si povedali, ze usetria par korun a umyselne by nevypravili. Skus sa zamysliet a trosku pochopenia by tiez nezaskodilo. Vseobecne nadavanie na DP sa prenasa do nalady cestujucich, ktori si to vybijaju na vodicoch. Urcite to nepomaha.
DPB mi má zabezpečiť to, že na zastávke nájdem platný CP, ktorý sa budú snažiť podľa možnosti dodržať. Ak mi raz za čas vynechá spoj, nič sa nedeje, to že sa pokazil dve zastávky dozadu sa nedá hradiť okamžite. Ale ak viem, že spoj, ktorý mi DPB píše na CP NEBOL VYPRAVENÝ a toto sa stáva pravidelne, tak to už nie je v poriadku a mám plné právo vyjadriť svoje rozhorčenie s tým, ako sa DPB správa k zákazníkovi, ktorý si u neho predplatil isté služby.
Ja Ta na jednej strane chapem, aj mne by sa lepsie cestovalo pohodlnymi spojmi, modernymi vozmi, bez meskania, iducimi nacas atd atd. Ale DPB neni momentalne schopny zabezpecit tolko vykonov, kolko by bolo treba.
A za vsetkym hladaj peniaze, peniaze a zase len peniaze. V akej forme, to uz je druha vec.
A ked budem prilis formalny, tak tym ze si si kupil elektricenku si si pbjednal u DPB sluzbu, nikde si nepodpisal ziadne prehlasenie, ze DPB Ti zabezpeci spoje iduce nacas, atd.
To je ale problém dopravy ako takej. Ako chceš cestovný poriadok upraviť tak, aby vozidlo prišlo na čas, aj keď sa o zastávku skôr napríklad zrazí s autom?
Čo v prípade, že konkrétne poradia linky NEBOLI vôbec vypravené (nech sú dôvody akékoľvek) a iba časť bola hradená? Čo v tomto prípade? Neporušil tak náhodou DPB to, k čomu sa zaviazal - Cestovný poriadok VEDOME?
To že sa záložáky nalietajú kvôli nedostatku vodičov, a to prosím pekne PRAVIDELNE, NIE JE problém zákazníka - cestujúceho. Je to problém DPB a mesta ako jeho vlastníka. Ja som kúpou električenky uzavrel zmluvu s DPB, v ktorej sa oni zaviazali dodržiavať to, čo je na zastávke vylepené - cestovný poriadok. Zaplatil som NEMALÚ sumu. DPB má právo CP zmeniť. Ak má nedostatok vodičov, tak nech ho okamžite spolu s majiteľom - mestom Bratislava - rieši, alebo nech upraví CP tak, aby ich bol schopný zabezpečiť! Môže sa občas stať, že spoj vynechá, keď sa pokazí a nepodarí sa narýchlo zohnať náhrada. Ale ak sa to stáva sústavne, dennodenne (isté poradia niektorých liniek sa VEDOME nevypravujú a NIE SÚ ani hradené), tak potom dochádzka k zámernému PORUŠENIU zmluvy. Riešenie? Alebo sa upraví CP tak, aby zodpovedal možnostiam DPB, alebo sa DPB a mesto postará o to, aby ich PLATIACI ZÁKAZNÍK dostal to, k čomu sa DPB zaviazalo v CP a nebude SÚSTAVNE a PRAVIDELNE oyebávaný. Tu ide o princíp! A nie nejaký banálny prestup. Samozrejme že v danej situácii je prestup najlepším riešením. Sú však situácie na iných linkách, ktoré PRAVIDELNE vynechávajú. A to sa už odrazí nielen v prestupoch, ale v kultúre cestovania - narvaté spoje. Za to si platím? Keď ma DPB problémy, tak nech NEOYEBÁVA a nech CP zodpovedá tomu, čo sú schopný poskytnúť. A nie zavádzať platiaceho zákazníka cestovým poriadkom, ktorý nie sú schopný dodržať. Zákaznáka nezaujíma koľko vodičov chýba DPB. To NIE JE jeho problém.
Tak to sa velmi mylis, oni by chceli, aby kazdy voz mal uz nakuplovany zalozak aj s vodicom v kabine a v pripade poruchy, by sa rozkuplovali. Alebo najlepsie dva, ved co keby jeden musel tlacit ten pokazeny voz? ? ? ?
Nemam nic proti Tebe, ale Drobceka sa fakt neboj! pribrzdeny nie je, ale vzrastom je maly, takze sa ho neboj a dojdi za nim na sluzbu dakedy a smelo mu do tvare povedz co si o nom myslis. Popisem Ti ho - asi 170cm vysoky a take tintitko... vacsinou ho v kabine nie je vidno.
a este idealne pri kazdej zastavke na elektrickovej trati mat spravenu odstavnu kolaj a strceny zalozak tam, ved co ak nahodou voz skape niekde na trase ?
Neni zac, pokial ma pamat neklame tak na hl.st by mali byt pravidelne 2 zalozaky a ked tam mam obcas cestu tak pravidelne tam neni ani jeden ?
Ja len pevne dufam ze ludia si casom zacnu tie intervaly vazit. Denne cestujem L95 a je radost pocut ludi ako su spokojni, ze nemusia cakat dlho na spoj a ako dobre sa tak cestuje do Petrzalky. Aj mala ryba je ryba
ked si niekto nevie vazit, ze mu kazdych 5 minut ide spoj a na prestup tiez necaka dlho, tak tazko nieco riesit. radsej bude v tom teple cakat tvrdohlavo na svoj spoj, ktory samozrejme ako naschval vynechal. zalozaky sa neflakaju, ale niektori ludia si predstavuju, ze pomer zalozakov k premavkovym vozom by mal byt 1:1. To naozaj tazko riesit.
Nehaj tak, fakt to nema zmysel sa s takymi ludmi dotahovat. Nech si skusi cakat v KE na linku co ma 60min interval a potom mozno pochopi co je to alternativny presun a ako sa vyzivaju ine moznosti spojenia.
A zalozak nepochopi, lebo keby videl, kolko sa zalozaky nalietaju, hlavne cez prazdniny, ked musia kvoli nedostatku vodicov robit aj normalne poradia, tak by nemal taketo recicky ?
Presne, ja takto chodím napríklad od Tesca domov. Ide mi síce priamo 202ka, ale večer už nechodí tak často, tak sadnem aj na 205ku, ktorá ma dovezie na Nivy, kde už je aj 201 a 208. A takto to robí väčšina normálnych ľudí, ktorí nemajú problémy s pohybom, resp. nechodia na lístky na presne 10-minútovej trase.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Malic
A za vsetkym hladaj peniaze, peniaze a zase len peniaze. V akej forme, to uz je druha vec.
A ked budem prilis formalny, tak tym ze si si kupil elektricenku si si pbjednal u DPB sluzbu, nikde si nepodpisal ziadne prehlasenie, ze DPB Ti zabezpeci spoje iduce nacas, atd.