Súprava vozov T6A5 7939/7940 po SP sa vrátila do Krasnan.Vozom zostala pôvodná reklama a na prednom voze boli vymenené ovládacie prvky na pulte vodiča za také typy ako na T3P.
Ale je pravda ze ak by tie peniaze neboli pridelene SAD tak mam pocit ze BSK by sa len potesil, ze moze invetovat do inych veci co mu horia. Mam pocit ze priamo do DPB investovat ani nemoze, ale to ma mozete opravit.

Okrem toho bolo povedane, ze hlavnou podmienkou bola cena. On pponukol najlepsiu, tak prosim kde je chyba??
Viest elektricky cez ulice 29.augusta, ci Dunajsku??? A automobilovu dopravu by si kam dal???
?
Odmietol, s odvolanim ze porusil podmienky vyberoveho konania, ze nemozu prijat aby to robil zadarmo.
tomas1
Aj keď podľa mojich prieskumov by sa búrať veľmi nemuselo, na druhej strane ako bolo spomínané, ide aj o to akú šťavu tam chceš zavesiť...
______________________
Re #62899 Sommelier: "za to, že ti nikto neprinesie na tácke 5 miliárd, je pre Teba 7,50 sústo, pre ktoré sa neoplatí ani zohnúť."
- Pozri ja neviem ako si sa dopracoval k tým miliardám čo chceš vyčariť. Skús zistiť koľko dáva VÚC BA SADke ročne celkovo (ja som aktuálne nenašiel), a uvažujme. Úseky regionálnych liniek sú najtržbovejšie práve na území BA. Takže keď ich orežeš a znova prepočítaš straty za výkony vo verejnom záujme (VVZ) tak zistíš, že si moc neušetril.
Dokonca taká šialená úvaha (prosím skritizovať) - ak by bol ten úsek, ktorý rušíme nedajbože ZISKOVÝ tak po skrátení linky tak budeme musieť SADke za linku zaplatiť viac aj keď je kratšia. Haluz čo? ?