Reply on: si #61100:
Ale, ale. Tu ti každý kašle na to čo by si ty rád.
Tvoje vysvetlenie je od základu zlé. Pretože autobus je zlý skoro rovnako ako auto. Od začiatku sa o to snažím. Vyhodiť autobusy a po zistení, že tu sa tolko autobusov neoplatí rozširovať elektrickú trakciu.
Keď raz niekto niečo bude, jedna pani a starosta pred kurínom a niekde medzi tým auto je vážne teraz trochu dementné. Nehceš spraviť prieskum o tom prosím, kedy budete mať na auto a kedy ním začnete jazdiť ?
Nepovažujte auto za konkurenciu hromadnej dopravy. To je ťažko socialistický prístup, napriek tomu, že to bude asi chvíľu moderné. ?
Auto je rovnocennou formou dopravy ako čokoľvek iné a sú ľudia, ktorí sa budú voziť iba autami a sú ľudia, ktorí sú rozhodnutí, že pokiaľ bývajú vo veľkomeste alebo v jeho blízkosti auto nepotrebujú.
Nezamýšľaj sa nad tým koľko áut to do BA prinesie.
Na rozdiel od Vás, ktorí s ničím iným ako s obohratou platňou postavte - budeme používať neviete prísť som predostrel niečo s konkrétnou perspektívou rozvoja a v tom je rozdiel.
Pretože tak či onak - a je uplne, ale uplne jedno či sa bude prestupovat a kde sa bude prestupovat. Kto na to bude mat, hned to auto kupi a začne ním jazdiť.
perlička na záver: vytvorením záchytných parkovísk (ktoré by neboli svetovým unikátom) na konečných či v ceste zrýchlených foriem dopravy vzniká predpoklad kombinácie auto + MHD, čo sa v tom vašom scenári nejako bolo nejako bude neobjaví ani náhodou.
Sommelier
Systém je podmienený skorou realizáciou spoločnej tarify. To znamená, že zanikne dvojité lístkovanie či kartovanie. A celkovo to výjde lacnejšie ako doteraz, len si to verejnosť nevie a nechce uvedomiť a nechá sa okrádať.
Cenotvorbu som tu už popisoval, skrátka a dobre cena lístka v rámci pásiem... Ešte stále to vychádza nejakú korunu na km, nie cca ? III. pásmo - 25,- Sk, IV. pásmo 35,- Sk, V. 45,- SK (14,- vždy pre DPB).
Je to príklad a skor dolná hranica cien, ale to zvýšenie bude asi ešte o 10,- Sk, s tým, že DPB dostane šábes o 5,- vyšší.
A mám tu ešte jednu story: Linky, ktoré bude jazdiť SAD v treťom pásme (za 11 - 16 Sk), (Jur, bernolakovo, Ivanka, Most, Šamorin, Lužná) pravdepodobne označí za nechcené a požiada VUC o zavedenie MHD do týchto miest, v ktorých mala jazdiť už dávno.