Reply on: si #61100:
a preto by malo byt hlavnym zaujmom mesta a dpb premoct IAD. Pretoze pochybujem ze ludi prinutia cestovat rozheganymi autobusmi na 300 prestupov, linkami, ktore meskaju, sofermi, ktori zatvaraju dvere pred nosom a pod... prepac, ale zdravy ludsky rozum vie, ze pohodlne auticko vyhrava na plnej ciare.... clovek musi byt fakt maniak aby pri dnesnej situacii dobrovolne cestoval MHD...
a to je chyba mesta... doprava, hlavne mestska by mala byt najvyssia priorita...
Sommelier
Systém je podmienený skorou realizáciou spoločnej tarify. To znamená, že zanikne dvojité lístkovanie či kartovanie. A celkovo to výjde lacnejšie ako doteraz, len si to verejnosť nevie a nechce uvedomiť a nechá sa okrádať.
Cenotvorbu som tu už popisoval, skrátka a dobre cena lístka v rámci pásiem... Ešte stále to vychádza nejakú korunu na km, nie cca ? III. pásmo - 25,- Sk, IV. pásmo 35,- Sk, V. 45,- SK (14,- vždy pre DPB).
Je to príklad a skor dolná hranica cien, ale to zvýšenie bude asi ešte o 10,- Sk, s tým, že DPB dostane šábes o 5,- vyšší.
A mám tu ešte jednu story: Linky, ktoré bude jazdiť SAD v treťom pásme (za 11 - 16 Sk), (Jur, bernolakovo, Ivanka, Most, Šamorin, Lužná) pravdepodobne označí za nechcené a požiada VUC o zavedenie MHD do týchto miest, v ktorých mala jazdiť už dávno.