Reply on: Sommelier #61093:
nejde len o samotný prestup, ale aj o to, že linky SAD prejdú trasu centrum-periféria vo väčšine prípadov oveľa rýchlejšie ako linky MHD. A celkom iste to pre neho bude znamenať ešte aj vyššie cestovné, ako má teraz! Za o dosť nižší komfort vyššie cestovné? To radšej vyvalí ešte viac, ale povezie sa pohodlne a rýchlo vo vlastnom IGK. Že má problém zaparkovať zisí až keď to IGK bude mať. A keď ho už bude mať, tak s ním bude jazdiť aj napriek tomu, že nemá kde zaparkovať. Takže opatrne s takými úvahami.
Sommelier
4 osoby v jednom aute - to vídaš každý deň, alebo raz za týždeň ?
Lebo mne sa moc nezdá, že by sa to stalo národným športom.
Skôr by som sa zastavil nad podstatnejšou vecou.
Čo si myslíš o prístupe je na benzín - nemáme auto, nieje na benzín máme auto ?
Víťazne výchádza len máme auto - máme na benzín - spýtaj sa dedinčanov kolko to stojí mesačne - okolo 4000,- a to bývaš blízko. Toľko za BUS nikdy nezaplatíš.
Podľa môjho názoru je ešte toto viac podstatné. Len zrealizovaním tohto riešenia vytvoríš predpoklady pre rozvoj tohto riešenia. Provizórium na pár rokov nikomu neuškodí, respektíve inej cesty nie je.