Reply on: si #61094:
a ty máš niečo proti tomu ? Je to ich právo, to im cheš ako uberať ? Si sa zbláznil, nie ? A to, že sa odvezu v jednom aute 4 je hrdinský čin hodný nasledovania. 4 osoby v jednom aute - to vídaš každý deň, alebo raz za týždeň ?
Lebo mne sa moc nezdá, že by sa to stalo národným športom.
Skôr by som sa zastavil nad podstatnejšou vecou.
Čo si myslíš o prístupe je na benzín - nemáme auto, nieje na benzín máme auto ?
Víťazne výchádza len máme auto - máme na benzín - spýtaj sa dedinčanov kolko to stojí mesačne - okolo 4000,- a to bývaš blízko. Toľko za BUS nikdy nezaplatíš.
Podľa môjho názoru je ešte toto viac podstatné. Len zrealizovaním tohto riešenia vytvoríš predpoklady pre rozvoj tohto riešenia. Provizórium na pár rokov nikomu neuškodí, respektíve inej cesty nie je.
Sommelier
To si myslíte, že by niekto mohol ucítiť absolvovanie prestupu pred miestom obvyklého prestupu za tak tragické, že by sa rozhodol SAD a MHD nepoužívať ? 90 % občanov prestupuje ! A to za oveľa horších podmienok s výhladom zlepšenia situacie na bode nula.
Kedy ste boli naposledy na dedine páni ? Je to úplne, ale úplne jedno. Robí sa to systémom je na benzín - nie je na benzín. A váš predpoklad ešte v mnohých prípadoch potrebuje ešte máme auto - nemáme auto.
Pritom každý vie, že to časovo v mnohých prípadoch vyjde čistá remíza počas hladania miesta na P.
Takže, tan kto prestupuje na Novej Dobe na električku, prestúpi už na ZP. Rozdiel 5 minút. Koli tomuto zavola pohotovost a kupi v Darexe šajt za sto papierov a poistenie, možno 2 x a do troch mesiacov tridsat litrov v servise a benzin za kolko ? 47 ?
Áno, áno áno. Čaká nás povodeň automobilov, ktoré sa vznesú do mesta ako armáda mravcov a začnú nás požierať za živa, dokonca niektoré aj v spánku.