Reply on: Eury #60838:
Inak podla mna by v dlhodobom horizonte po potiahnuti trolejov k avionu (mozno az letisku) a pripadne na druhu stranu k lamacu nemusela subezne jazdit 53 a 204 - stacil by troflik.. ☺ A este sa mi celkom lubia aj nahradne zastavky co su teraz - mozno keby na nich 63/53 zastavovali tiez.. potom by mohla byt slovinska aj na znamenie.. a mohli by zostat aj na trvalo.. ☺ ale zase chapem aj druhu stranu problemu - jednak ti busy asi niesu primarne urcene pre trnavcanov a jednak hlavne Spolocenska je umiestnena priamo vo vozovke kde dost spomaluje premavku..takze asi nic.. ?
AAA
1. IDS pozostávajúci zSAD, ZSSK, DPB. Koordinátor bude BID.
2. vybudovať moderné terminály, v kotrých by boli ukončené prímeské zastávkové SAD spoje, v týchto lokalitách:
Komisárky (smer PK)
Zlaté Piesky (smer Senec, TT,...)
perspektívne, ak by sa viedol NDS cez Patrónku, Patrónka,
pokiaľ nie, tak niekde v Dúbravčiciach (smer Záhorie)
Jasovská (pár spojov do Dobrhošte a Bodíkov)
Spoje od Šamorína by premávali do širšieho centra, keďže koľajová doprava sa do smeru PB, Vrakúňa nechystá.
Zárvoeň by sa ponechalo zopár zrýchelných spojov zo všetkých smerov na AS MN.
3. Posilniť z týchto terminálov električkovú dopravu.
Financovanie: Dopravu si bude objednávať BID, ktorého akcionármi budú VÚC, mesto a MDPaT, resp. orgán pod neho podliehajúci, keďže Zločineckú spoločnosť dotuje MDPaT, od DPB, SAD, ZSSK a iných subjektov. BID bude financovaný mestom, VÚC a štátom.