nevideli ste niekto supravu 7703/7704???
Ona je relativne dost vyuzivana v smere z mesta urcite.. noo a smerom do mesta: Momentale znizenie poctu nastupujucich je sposobene tym ze relativne blizko je zriadena nahradna zastavka Spolocenska pre 205 (a vpodstate aj 204) takze mnoho ludi to ma blizsie tam a preto nejdu az na Slovinsku.. ale po obnoveni normalnej premavky sa vacsina z nich o5 vrati na Slovinsku (pripadne nejaka cast na Hanacku - aby ma tu nezvozili za neobjektivnost) ale rozhodne ta zastavka zmysel ma.. ? este taky postreh k tej nahradnej zastavke Spolocenska smer mesto.. ..uz sa mi neraz stalo ze som cakal na prechode (je hned za zastavkov) a kedze sa stale hybala kolona aut som par minut nevedel (spolu s dalsimi ludmi) prejst na druhu stranu.. ok chapem ze arogancia vodicov atd.. ale aspon vodic trolejbusu nam mohol zastat pred prechodom aby sme presli a nastupili a nie radsej prifrcat na zastavku a odfrcat prazdny.. ?
tomas1
"Ako ochotne by SAD chcela prevziat cast vnutromestskej dopravy ?"
- prestaň už písať o SAD, pri dohadovaní sa na IDS (čo je pre tvoj návrh nevyhnutnosť) ide o to, že sa mesto a kraj sa dohodnú kto, koho, odkiaľ-kam a za koľko bude dotovane voziť. Nie o ochotu súkromného dopravcu.
"A ako by sa zariadilo, aby bol spoj rovnomerne vytazeny ?"
- čo tým myslíš? Ako zariadiš aby elina napr. z Rače do centra bola rovnomerne vyťažená?
K tej stratovosti - navrhol si 15Sk pre DPB. Keď by išiel vidiečan z okraja do centra tak zaberá miesto vo voze 20-30 minút. Za 15Sk... - to sú fakt úžasné milióny o ktoré DPB teraz prichádza.
V Brne to tak majú, že končia na okraji. Prečo? Lebo električky sú tam spoľahlivé, majú racionálne linkové vedenie, žiadne s*ačkové intervaly 12 - 20. Keby sme mali takú MHD ako v Brne tak nebudem protestovať proti ukončovaniu na okraji.