Reply on: intony.sk #60831:
Na konecnu Lopenicka chodila 48 od svojho vzniku.Len nazov sa menil Briezky,Sliacska,Lopenicka.Pat spojov denne chodilo k OSDK kvoli zamestnancom spojov. /Oblastna sprava dialkovych kablov/.Hodne to vyuzivali aj miestny +zahradkari.Pri OSDK nebolo mozne otacanie a niektory vodici tam odmietali chodit kvoli nezabezpecenemu cuvaniu. Cez vikend dopravu zabezpecovali vozy z L50 /byvala L38/na trase OD Slimak-OSDK.No nebolo to uvedene v CP. Cuvanie mal zabezpecit vratnik zo spojov no kaslali nato.Pred precislovanim na 51 tam boli dlhe roky prideleny vodici,ktory dnes jazdia na 66/5 predtym este na L28 .Po skrateni premavky na 51 a pridani povinnych prestavok by mali malo odpracovanych hodin.Vikendova premavka by bola super na celej trase.Pripadne skratenej Z Nobelovej po Polus odtial cez Riazansku k SLimaku a dalej hore na Lopenicku.Spat rovno cez Riazansku a po Vajnorskej na Nobelovu.Cez vikend by sa zabezpecil prestup z Nobelovej a Lopenickej na Vajnorsku /raciansku/radialu a L50,98 .
Ona je relativne dost vyuzivana v smere z mesta urcite.. noo a smerom do mesta: Momentale znizenie poctu nastupujucich je sposobene tym ze relativne blizko je zriadena nahradna zastavka Spolocenska pre 205 (a vpodstate aj 204) takze mnoho ludi to ma blizsie tam a preto nejdu az na Slovinsku.. ale po obnoveni normalnej premavky sa vacsina z nich o5 vrati na Slovinsku (pripadne nejaka cast na Hanacku - aby ma tu nezvozili za neobjektivnost) ale rozhodne ta zastavka zmysel ma.. ? este taky postreh k tej nahradnej zastavke Spolocenska smer mesto.. ..uz sa mi neraz stalo ze som cakal na prechode (je hned za zastavkov) a kedze sa stale hybala kolona aut som par minut nevedel (spolu s dalsimi ludmi) prejst na druhu stranu.. ok chapem ze arogancia vodicov atd.. ale aspon vodic trolejbusu nam mohol zastat pred prechodom aby sme presli a nastupili a nie radsej prifrcat na zastavku a odfrcat prazdny.. ?
petert