Reply on: Emo #60705:
Samozrejme, suhlasim. Len to casto tak nie je.Ono asi fakt by som sa na to priecestie napchal v zaujme zaradenia sa medzi tych co ma nechcu pustit, snad ked im tam budem cumakom vycuhovat, sa nejaky dobrodinec najde. Ale samozrejme len za podmienky, ze siroko-daleko ziadna elina nie je, a teda ju neobmedzim. Inak prirodzene sporiadane pockam, kym prejdu eliny v dohlade.
Ked sedim za panelom elektricky, tak tiez mam dvojaky meter na tych, co mi zavadzaju na priecesti:
1) Stal tam uz davno predtym, nez som sa priblizil. To je chudak, ktoreho nechcu pustit, a preto pokojne a bez vyrabania hluku zabrzdim, a pockam kym sa najde niekto, kto ho pusti.
2) Napchal sa mi tam tak, ze nutne videl, ze sa blizim, a ze dovtedy neprejde. Na takychto blbcov zvonim, pretoze flagrantne porusili predpisy a obmedzili ma, casto dokonca ohrozili (aj ked, to skor seba, vzhladom na subtilnost kasne IGK v porovnani so spriahadlom elektricky).

Spectre
Empiricky rátaš s tým, že za traťou ide súvislá kolóna IGK. Vezmi si inú situácio - odbočuješ do takej súvislej kolóny napríklad z miesta mimo cesty. To nie je o tolerancii medzi vodičmi, jednoducho ten, kto je na významovo nadradenejšej ceste má prednosť.
Ideálny príklad tejto situácie je ale pripájanie z Ružinovskej na Bajkalskú, pred križovatkou v smere k Bille. Napriek tomu, že je jednu križovatku späť semafor s odporúčanou rýchlosťou, sa tam valia závodníci 80km/h, aby potom zdržovali na svetlách. V tom prípade je mi defacto jedno, či pustím niekoho kto sa pripája od Ružinovskej (pripájací pruh tam samozrejme nie je sebemenší), keďže už som opotreboval brzdové doštičky a prechlastám aj benzín na rozjazd.
Pokiaľ však idú súvisle autá, nie je dôvod sa tam tlačiť. Ak na čele "kolóny" nie sú závodníci, tak je veľká pravdepodobnosť, že táto súprava IGK stíha aj ďaľšie svetlá. V tom prípade je skutočne jednoduchšie sa pichnúť na koniec a je vybavené.
S čím sa v BA neviem zžiť je absencia pripájacích pruhov na určitých dôležitých miestach. Na týchto prejazdoch by nebol kritický ani tak odbočovací pruh, ale pokiaľ sa jedná o prejazd kde sa najprv otočíš o 180 a potom o 90 stupňov, by sa veľmi zišiel inteligentný pripájací pruh o symbolickej dĺžke troch-štyroch vozidiel.