Reply on: KLF #60085:
Argumentom boli, ak si dobre spominam, vzdialenosti zdvihakov na kanaloch udrzby, ktore su nastavene na supravy 2xT, cize 6400+8704+6400 mm, resp. 6700+8960+6700 mm. Neviem ale, kde potom dvihaju K2, ktore maju vzdialenosti 6400+6400 mm... a to uz by potom fakt snad nemuselo byt tak narocne, aby zvladli aj K3 so 6400+6400+6400 mm...Re $60086 Eury: Mas pravdu, ale dalsim problemom je, ze sa mi tak vidi, ze v Sumperku nakoniec ten trakcny podvozok pod klb pre 1000mm nedoriesili, a tym padom by to malo len 2 zo 4 podvozkov hnacie, a s 50% adheziou by sa to v BA daleko nedostalo

Co sa nateru tyka, Kotas nater sa na stare T3 absolutne nehodi, a vyzera na nich otrasne, vid 7304. Bol by som vsak za to, aby sa Reko vozy natierali tak, ako 7085, to je krasny vzor vydareneho noveho nateru na starom vozidle. A K2S-ky by v takom prevedeni nateru, aky maju brnenske K3R-ky (nie nepodobny nasej 7085), vyzerali tiez podla mna lepsie. Na nich uz aj v Parse pochopili, ako ma vyzerat elegantny nater.
Ale jedna rada sedadiel navyse je tiez par tisic navyse za tie sedadla, a tiez ich upevnenie

Eury
Inak preco sa tie T3P nenatieraju ako K2S? Nebolo by lepsie mat nejaky jednotny nater pre celu trakciu? lebo vlastne neni ani jednotny s povodnym takze ani na farbe sa neusetri.. Aj ked ta siva (alebo biela) sa mi viac lubi ako kremova.. ale moj osobny nazor je ze vo farebnom prevedeni ako K2S by vyzerali este krajsie aeste keby im vymenili svetla za take podobne by to vyzeralo dost modorne - pre vecsinu ludi jak novy voz.. Ale to je len moj osobny nazor a pre mna ako pasaziera je predsalen stale dolezitejsi interier a ten sa urcite zlepsil.. ☺ Aj ked by som tam dal radsej o jeden rad sedadiel viac..