Reply on: E499.3056 #60068:
Obdivujem Tvoje vestecke schopnosti, lebo skoro kazda K2S sa robila inak dlho... A na slova "asi" alebo "odhadom" si nejako pozabudol... Pokial viem oznacenie dlzky je "m", nie "M". Ak mi neveris, mozes navstivit Narodny metrologicky ustav v Karlovej Vsi a tam Ti to radi (aj za prislusny poplatok) vysvetlia. A znacku som samozrejme pochopil, len som si ju dovolil opravit preto, aby tu nespravnu nedopatrenim nezacali potom pouzivat aj ostatni. Uz sa to parkrat stalo... Ostatnych ja buzerovat skutocne nepotrebujem, na to su ini... A skutocne netusim, co s tym ma HTML a jeho poznanie alebo nepoznanie. A uz vazne neviem, ako som Ti v tej reakcii co i len naznacil, ze nemas pravo na zivot.K tym vulgarnym vyjadreniam na moju adresu necitim potrebu vyjadrit sa, ani ich vratit, on z toho (dufam) raz vyrastie.
Ike
achjaj...
podla mna by to malo zostat 32 a basta... pokial to nebude polnohodnotna linka a pokial sa 32 nezrusi (s tym ze ta plnohodnotna trolejova linka ju nahradi)..
Inak, nasiel som doma mapy BA z rokov 1973 a 1984 a pozeram ze zaujimave riesenie MHD vtedy bolo... pacilo sa mi ze sa neodvolavalo na "ludia by to nepochopili"
Napr linka 112 (ktorej modifikaciou neskor vznikla 121ka - dnesna 21) chodila na trase Patrzalka - BAZ (dnes VW2), pricom BAZ bola prechodna konecna. V rannej spicke v smere do BAZ obchadzala DNV pricom v smere do BA ju obsluhovala. V poobednajsej spicke zase naopak...
Spojenie medzi DNV a VW zabezpecovala 101ka
Alebo 121ka jeden cas v rannej spicke nestala na patronke v smere domesta a v poobednej v smere z mesta... Zabezprecilo sa tak ze linka 121 sluzila len pre obyvatelov DNV
Smolu mali len ludia ktory sa potrebovali v spicke dostat z Patronky do DNV, no aj tu sa dala vyuzit linka 101 spod Mosta...
celkom sikovne, nie?