Krásne to veru nie je, nerešpektuje to prirodzené línie mašiny, mriežky vedľa horného reflektoru, ako aj na trúbu nie sú farebne odlíšené, pôsobí to dojmom "nastriekajme to všetko cez to, bude s tým menej roboty". Aj žalúzie je nastriekané durch, prsote fušerská práca. Stavím sa že tá laminátka má na stanovišti staré plesnivé 40-ročné kreslo, fúka tam cez dvere, zo strojovne sa víri prach, pre obsluhu to nič neprienieslo. Čo mi najviac prekáža je spomenuté natretie žalúzia tiež červenou farbou. Po istom čase premávky si to tie stroje aj tak zašpinia a výsledok bude červeno - šedo až čierno - strakatý. Nehovoriac o tom, že na bielej farbe v spodnej časti mašini je najskôr vidieť špinu. Náter narúša harmonický dizajn stroja, ktorý je síce okukaný, ale prostým prestriekaním nezakryje plastiku storja, iba ju nepodarene kamufluje a výsledokm má ďaleko od atraktívneho priemysleného dizajnu. Vyzerá to ešte horšie ako šerbel 7304, ktorý je sám o sebe tiež odporný.
Plne však chápem že pôvodný náter laminátiek je už okukaný. Myšlienku farebne zladiť hnacie stroje jednej spoločnosti podporujem. Nech majú všetky stroje, či už naftové, alebo elektrické akejkoľvek trakcie rovnaký náter. Ale nie takto! Mal by rešpektovať prirodzené línie daného typu storja, ktoré nezmeníme. Tá laminátka pôsobí ako keby bola preseknutá vodorovne, ten stred by sa dal vyriešiť oveľa elegantnejšie, ale s použitím jednotných farebných odteňov - v tom unifikáciu schvaľujem. Ale nie že proste spodná hrada červenej bude vo výške X cm od T.K. a nad ňou nič biele nebue. To je zhovadilosť.
Ďalej tu je rozlíšenie jednotlivých vozňov. Doteraz sa dal WLAB od zvyšku súpravy rozlíšiť na prvý pohľad. Substrát už z diaľky vedel, ku ktorému vagónu má ísť. Fajn, na vozni je piktogram, hej, ale predstav si perón plný substrátu, ako dobre vidíš na ten piktogram? No veľmi dobre určite nie. Včera som sa stretol s Dušanom. Vravel mi ako sa mu do vozňa stále dobíjal substrát v domienke, že to nie je WLAB, lebo už mal nový, unifikovaný náter. Myslím že priame vozne by mali byť od súpravy odlíšené výraznejšie ako piktogramom, zbytočne to mätie substrát, lebo nevie kde je "koniec" bežnej súpravy. Ďalej, prestížne medzinárodné vlaky sú radené s vozňov rôznych spoločností, takže tam akosi zmysel uniká, aj tak bude súprava farebná. Tiež mi vadí, že zvonka pekne namaľované Bhčko ostane vo vnútri s ogrcanými zelenými 35 ročnými koženkami, bez zácloniek a vkusu. Nehovoriac o ochote personálu zločinejckej spoločnosti. Mám skúsenosti s prepravou bicyklov, tie ich sprosté reči, to sa máme so šiestimi bicyklami tlačiť na predstavku a batoživoný oddiel ostane prádzdny počas celej cesty, lebo modré gumy sú lenivé otvoriť dvere a "na to nie je predpis" a "cestujúci to chcú zneužiť". A o ochote niektorých predavačiek lístkov radšej pomlčím, sú múdre ako televízor ale prd poradia. Aj keď ich je dúfam menšina, stačí jedna nepríjemná skúsenosť a pokazí to dojem o celej spoločnosti. Myslím že skôr týmto smerom by ZSSK mala vyvýjať úsilie o zlepšenie.
Zaiste mám vkus, dva semestre som chodil aj na technický dizajn a bavilo ma to. Ale ak sa ti tá laminátka v novom nátere tak páči - a to presne v tom prevedení ktoré je na tej fotke - tak sa tak kľudne nechaj natrieť, rád si ťa pozriem. ? ?
Re #59955 intony.sk: snaha sa ceni, ale mohol si si to po sebe aspon precitat , lebo teraz moze niekto napisat clanok "nezmyselnosti v intonovom blogu."
Jasné chápem ?. Iba som uvažoval, že mi chýba viac odborných článkov v dennej tlači práve venujúcim sa takýmto absurditám pod hlavičkou odborníkov napr. aj z imhd. (myslím že BA-noviny či SME bohate stačia)
Ale neboj odomňa si dostal karmu ?
Cislo voza, linka poradie. Nahlas na dpb. A na kamaratov sa vyser. Kolko krat ta kto naserie (aj ty sa sam naseries) a potom ste zasa kamarati. Si mal ist za vodicom a spravit nieco dobre, ja keby som videl spoluziakov pisat im vyhodim fixku alebo idem za vodicom.
A to sa netrap, isteze ze chlapci v takom veku ako si ty pisu, a najma taki mucholapkou tresnuti... nic s tym nespravis inak to by bola parada, jak by ho chytil pri cine...
alebo to nemusime rozoberat, napis mi na ICQ alebo na pokec. ?
Na zaciatku panelov bolo 1000mm, a potom zacali 1435mm... mozno sa niekto pozabudol. Na opacny smer bolo od mesta 1000mm a smerom ku kapucinskej zas 760mm. Ale merali to takze vsade bude 1000mm (niekde aj 998mm).
Inak plan na teraz (do maja) bude urobit Hurbanovo namestie, teda uz sa robia kolajnice, smerom od hodzoveho (no vlastne od tam kde sa odrezalo z cesty) po krizovatku Hurbanovo su na ceste kocky a este sa spravi trat od tunela po zast. Kapucinska. Ale nebojte, stavba skoncena az 28.6! ?
Ja som to dnes videl v prístrešku "Kooperativa" smer Račianske mýto. Tá nepriehľadná reklama na zadných sklách prístrešku sa mi celkom páči, ale tie nohavice na boku... Ešte je tam aj taký text, tuším, že: "V prípade nebezpečenstva rozbi sklo a zapni gombík." ?
No veď to je jedno, či jeden alebo piati, ale tak hádam o moc viac kreténov tam nebolo.. Ak áno, tak celú tú ulicu by mali uzatvoriť a vydezinfikovať nejakým jedom
Ináč tá Svrčia, to ja som pochopil na rozdiel od Andyho, že tam obyvatelia podali petíciu, alebo sťažnosť proti trolejbusovému obratisku Riviéra, že nie iba jeden človek.
Moze byt, ze vsetko je okopirovane z noviniek a diskusie imhd. Ale podla mna je to v tomto pripade absolutne vporiadku, lebo najmä na tie problémy je treba poukazovať, čo najviac, akoukoľvek prijateľnou formou. Chroých mozgov je tu okolo nás stále primnoho a na najvyšších mietach je situácia najhoršia. ☠
To som nejak nepochopil, však keď tranzitná doprava na tej ceste prvej triedy prejde podjazd napr. 4-metrový bez trolejbusu, tak hádam prejde aj 4,5-metrový s trolejbusom, nie?
Ludia, videli ste tie nove KENVELO zastavky? Bocne presklenene panely - tam su normalne nohavice ? a cele to zadne sklo je tam nepresvitna reklama... mam foto tych nohavic.
Zatial som ich videl POLUS CITY CENTER, smer OD Slimak; Racianske Myto smer HZST ?
ja som v tom extra nevyznam, ale ide o to, ze neni nadjazd ako nadjaz a neni cesta ako cesta...
napr.. trolejbus by v klude mohol chodit aj cez zeleznicny nadjazd v dubravky (kt. ma vysku 3,5 m ).
ale ide o to, ze tento nadjazd (ktory uz de facto stoji) je nadjazd na ceste prvej triedy. nie som si isty ale ta ma zrejme presne definovanu vysku nadjazdov, pretoze tadialto chodi tranzitna doprava (TIR, poschodove busy)... vsimni si nadjazdy a to, ako tesne pod nimi prechadzaju navesy za tahacmi a posch. autobusy... ak by sa obetovala vyska v prospech trolejovej trate (neviem ccca 30 - 50 cm ), tranzitna doprava by nemala kade prejst...
otazne je, ci tato cesta zostane dolezita aj po spojazdneni tunela Sitiny.. ale aj tak ma svoj vyznam a svoje atributy...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Krásne to veru nie je, nerešpektuje to prirodzené línie mašiny, mriežky vedľa horného reflektoru, ako aj na trúbu nie sú farebne odlíšené, pôsobí to dojmom "nastriekajme to všetko cez to, bude s tým menej roboty". Aj žalúzie je nastriekané durch, prsote fušerská práca. Stavím sa že tá laminátka má na stanovišti staré plesnivé 40-ročné kreslo, fúka tam cez dvere, zo strojovne sa víri prach, pre obsluhu to nič neprienieslo. Čo mi najviac prekáža je spomenuté natretie žalúzia tiež červenou farbou. Po istom čase premávky si to tie stroje aj tak zašpinia a výsledok bude červeno - šedo až čierno - strakatý. Nehovoriac o tom, že na bielej farbe v spodnej časti mašini je najskôr vidieť špinu. Náter narúša harmonický dizajn stroja, ktorý je síce okukaný, ale prostým prestriekaním nezakryje plastiku storja, iba ju nepodarene kamufluje a výsledokm má ďaleko od atraktívneho priemysleného dizajnu. Vyzerá to ešte horšie ako šerbel 7304, ktorý je sám o sebe tiež odporný.
Plne však chápem že pôvodný náter laminátiek je už okukaný. Myšlienku farebne zladiť hnacie stroje jednej spoločnosti podporujem. Nech majú všetky stroje, či už naftové, alebo elektrické akejkoľvek trakcie rovnaký náter. Ale nie takto! Mal by rešpektovať prirodzené línie daného typu storja, ktoré nezmeníme. Tá laminátka pôsobí ako keby bola preseknutá vodorovne, ten stred by sa dal vyriešiť oveľa elegantnejšie, ale s použitím jednotných farebných odteňov - v tom unifikáciu schvaľujem. Ale nie že proste spodná hrada červenej bude vo výške X cm od T.K. a nad ňou nič biele nebue. To je zhovadilosť.
Ďalej tu je rozlíšenie jednotlivých vozňov. Doteraz sa dal WLAB od zvyšku súpravy rozlíšiť na prvý pohľad. Substrát už z diaľky vedel, ku ktorému vagónu má ísť. Fajn, na vozni je piktogram, hej, ale predstav si perón plný substrátu, ako dobre vidíš na ten piktogram? No veľmi dobre určite nie. Včera som sa stretol s Dušanom. Vravel mi ako sa mu do vozňa stále dobíjal substrát v domienke, že to nie je WLAB, lebo už mal nový, unifikovaný náter. Myslím že priame vozne by mali byť od súpravy odlíšené výraznejšie ako piktogramom, zbytočne to mätie substrát, lebo nevie kde je "koniec" bežnej súpravy. Ďalej, prestížne medzinárodné vlaky sú radené s vozňov rôznych spoločností, takže tam akosi zmysel uniká, aj tak bude súprava farebná. Tiež mi vadí, že zvonka pekne namaľované Bhčko ostane vo vnútri s ogrcanými zelenými 35 ročnými koženkami, bez zácloniek a vkusu. Nehovoriac o ochote personálu zločinejckej spoločnosti. Mám skúsenosti s prepravou bicyklov, tie ich sprosté reči, to sa máme so šiestimi bicyklami tlačiť na predstavku a batoživoný oddiel ostane prádzdny počas celej cesty, lebo modré gumy sú lenivé otvoriť dvere a "na to nie je predpis" a "cestujúci to chcú zneužiť". A o ochote niektorých predavačiek lístkov radšej pomlčím, sú múdre ako televízor ale prd poradia. Aj keď ich je dúfam menšina, stačí jedna nepríjemná skúsenosť a pokazí to dojem o celej spoločnosti. Myslím že skôr týmto smerom by ZSSK mala vyvýjať úsilie o zlepšenie.
Zaiste mám vkus, dva semestre som chodil aj na technický dizajn a bavilo ma to. Ale ak sa ti tá laminátka v novom nátere tak páči - a to presne v tom prevedení ktoré je na tej fotke - tak sa tak kľudne nechaj natrieť, rád si ťa pozriem. ? ?