Reply on: Andy #59940:
ja som v tom extra nevyznam, ale ide o to, ze neni nadjazd ako nadjaz a neni cesta ako cesta...napr.. trolejbus by v klude mohol chodit aj cez zeleznicny nadjazd v dubravky (kt. ma vysku 3,5 m ).
ale ide o to, ze tento nadjazd (ktory uz de facto stoji) je nadjazd na ceste prvej triedy. nie som si isty ale ta ma zrejme presne definovanu vysku nadjazdov, pretoze tadialto chodi tranzitna doprava (TIR, poschodove busy)... vsimni si nadjazdy a to, ako tesne pod nimi prechadzaju navesy za tahacmi a posch. autobusy... ak by sa obetovala vyska v prospech trolejovej trate (neviem ccca 30 - 50 cm ), tranzitna doprava by nemala kade prejst...
otazne je, ci tato cesta zostane dolezita aj po spojazdneni tunela Sitiny.. ale aj tak ma svoj vyznam a svoje atributy...
aquila
take nieco ako statika mostu, narusenie nosnej konstrukcie, znizenie nosnosti, vyplyv vibracii a X dalsich problemov si nejako zanedbal
resp ako si myslis, ze by si tie priehlbiny v zelezobetonovom moste robil ? zrejme zbijackou
ten most bol nejakym stylom projektovany na nejaku zataz a tiez to nie je lego
pointa bola v tom, ze ten nadjazd sa mal projektovat hend kusok zdvihnuty a ta cesta pod nim v kusok vacsom zareze