Ak niekto dokaze, ze to bude rozumnejsie, tak v pohode. Ved nakoniec existuju aj vyhybky, takze nemusi byt cela trat stvorkolajna
. By mi stacilo metro
.
.
.
Ten smrad sa niekedy neda vydrzat
Pamatas si na to, ako predvlani nejaky opilec narazil s autom na Novom moste do koca aj s konom?
To by sa asi stavalo castejsie
od psov - uzvnam, ze nie su konske, ale su o to neprijemnejsie, ze ich nevidis.
Carlton je na okraji centra
Co j horsie (vid clanok) ze BA chce robit viac parkovacich boxov na uliciach...
popripade Viedenske koce s konikmi + obcas nejake to hovno na kamennej podlahe, ale to patri k mestu ;-)OKI, ja idem tiez spat...
a zvysok bus, tbus pomalo
. To by sa dalo - pripadne by niekam mimo trate rychlo viedla pomalo elina
Lenze ja mam skor dojem, ze my si do centra auta tahame - vid nove podzemne garaze Alexia a Carlton, nehovoriac este o buducej garazi pod Nam. SNP
- aspon v centre, lebo tam je vzdy zapcha.
- budes mat prilezitost ho spravit ty (ak sa ti nahodou bude chciet)
Nabuduce sa mu uz mozno nebude chciet
(Aj ked sme uz asi prekonali rekord v pocte prispevkov za den
;>
)
), co sa o metre neda povedat...
Andrej (Anndy008)
Ja to chapem este takto. Ked eliny, tak z toho co tu je teraz fakt nemozno vela pouzit. Bude treba nove trate, urobit to aby boli odelene (aspon na urcitych usekoch - aj to uz je velky kompromis) rychle a pomale E, dalej napr. v cenre by mohla ist ta E co najviac pod zemou, atd.. Tak v com je to know-how tych elin, co zo sucasneho sa da pouzit v takom rozsahu, ze to bude mat aj adekvatny vyznam, ci prinos?
p.s. len tak zo uz otazka: A to akoze metro nikto vo svete nestaval, kto by sa v nom vyznal?