Andrej: To mas asi takto - porovnam sucasny navrh metra a nas navrh elektricky s redukovanim zastavok (cosi medzi metrom a terajsou elinou): (Zase si len zoberiem za priklad KV a Dubravku)
Metro: 1. zrusi sa elektricka, zavedie sa nahradna autobusova doprava. 2. na mieste elektrickovej trate sa vykope jama, 3. postavi sa metro, 4. zakope sa jama, 5. opat sa postavi elektricka.
Elektricka: 1. terajsia trat sa zrekonstruuje na rychlodraznu a prestavaju sa zastavky.
Myslim, ze je jasne, co je lacnejsie, aj ked sa asi o5 zacnes pytat, preco nie je "rychla" trat a "pomala" trat. Ja si myslim, ze postaci kompromis medzi oboma typmi.
Metro: 1. zrusi sa elektricka, zavedie sa nahradna autobusova doprava. 2. na mieste elektrickovej trate sa vykope jama, 3. postavi sa metro, 4. zakope sa jama, 5. opat sa postavi elektricka.
Elektricka: 1. terajsia trat sa zrekonstruuje na rychlodraznu a prestavaju sa zastavky.
Myslim, ze je jasne, co je lacnejsie, aj ked sa asi o5 zacnes pytat, preco nie je "rychla" trat a "pomala" trat. Ja si myslim, ze postaci kompromis medzi oboma typmi.
Andrej (Anndy008)
Ja to chapem este takto. Ked eliny, tak z toho co tu je teraz fakt nemozno vela pouzit. Bude treba nove trate, urobit to aby boli odelene (aspon na urcitych usekoch - aj to uz je velky kompromis) rychle a pomale E, dalej napr. v cenre by mohla ist ta E co najviac pod zemou, atd.. Tak v com je to know-how tych elin, co zo sucasneho sa da pouzit v takom rozsahu, ze to bude mat aj adekvatny vyznam, ci prinos?
p.s. len tak zo uz otazka: A to akoze metro nikto vo svete nestaval, kto by sa v nom vyznal?