Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #59510:
Asi Ťa sklamem ? Vodič nie som a ani nikdy nebudem, lebo nevidím na jedno oko. V DPB nepracujem ale v 90-tych rokoch som sa tam dost zdržiaval a mal som tam kopec známych nie len spomedzi vodičov, ale aj výpravcov, technikov a neskor dokonca aj na "vedúcich" pozíciách. Čo sa týka tej nehody, bolo to posledný rok, čo 1. september ešte nebol št. sviatkom a bol to prvý deň školy. Objavil som sa tam vtedy len úplnou náhodou. Ak by bol problém, v pohode sa to dá overiť napr. aj v Univerzitke v starých periodikách. V novinách z roku 1994 ale nehladaj ? nenájdeš to tam ?
Reply on: Osky #59509:
Osky, kto si ? 😉 Si vodic, si byvaly vodic, pracujes v DPB ? 😉 Posobis doveryhodne, tak reku... Lebo cita to tu VELA ludi z DPB (ci uz vodicov, ci uz inych zamestnancov), ale priznani sme tu hadam len 5-6...
Zdravím. Nechcem byt hnusný, ale v katalógu vozidiel je jeden zavádzajúci údaj: Pri električkách #7070 a 7789+7790 je zlý dátum tej vážnej nehody na Floriánskom nám.: Nestalo sa to 2. 9. 1994, ale v stredu, 1. 9. 1993. Za to ručím ? Bol som tam cca pol hodiny po nehode. Bolo by dobré opraviť to, nech nevznikajú ďalšie mýty. Už aj tak ich je dosť ?
Reply on: Puki #59505:
Vyzerá to na „kliatbu” West McLaren Mercedes... ?
Reply on: Puki #59505:
Nie, vždy sme si vystačili takými výletmi v skupinke 2-4 ľudí.
Reply on: igi151 #59504:
19.32 tam uz hasici neboli, takze hasili skor 🙂
Reply on: igi151 #59504:
Už druhý krát! Žeby sa začala druhá vlna požiarov Tam-busov ?

BTW už minule som sa chcel opýtať organizovali ste niekedy "imhďáci" zájazdy? Napríklad na Autotec Brno? Alebo podobného významu?
Viete o tom ze okolo 19.45 na patronke v smere do dubravky hasily 3 hasicke auta TAM-BUS ev.c.1405
Reply on: slovanista21 #59499:
V Budapešti jazdia na linkách 4 a 6 dvojice osemnápravových dvojkĺbových električkových vozidiel Ganz CSMG 2 o dĺžke 27 m, takže jedno Combino presne nahradí takúto dvojicu.
Reply on: fobust #59500:
Myslíš, že taký Moszkva tér pre linku 56 lebo Móricz Zsigmond Körtér pre linku 6 sú nedostatočne obratiskoidné:-P? Nebuď dogmatik:-P.
Reply on: fobust #59495:
Aké aktívne naklápanie skrine?
Reply on: slovanista21 #59499:

BKV obratiská na bratislavský spôsob nepotrebuje a ani nemá (aspoň väčšinou, videl som jeden triangel, neviem načo).
Reply on: aquila #59479:
Tak 54 m by sa vosla do KV obratiska len v malomm pocte...
Reply on: tr3mp #59497:
? ? ?
Reply on: fobust #59495:
Pendolíno? To je ten vozeň s naklápacou skriňou - viď http://www.dusky.sk/halbot/?id=2060 ?
Na Kollárovom námestí smerom do kopca sú nové sekcie, bez ktoré sa nemusí púšťať jazda.
http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=465389

Hehe, "Pražské Pendolino".

By ma zaujímalo ako má ta 14T vyriešené aktívne naklápanie skrine. ?
Reply on: Papyr #59471:
Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si 🙂 Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim 🙂

Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati 🙂 Len ich spajaju dvojklbom 🙂

Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia 🙂
Reply on: S499.1023 #59492:
A ako sa má MHD správne chápať? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.