V Budapešti jazdia na linkách 4 a 6 dvojice osemnápravových dvojkĺbových električkových vozidiel Ganz CSMG 2 o dĺžke 27 m, takže jedno Combino presne nahradí takúto dvojicu.
Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim
Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati Len ich spajaju dvojklbom
Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia
Puki
BTW už minule som sa chcel opýtať organizovali ste niekedy "imhďáci" zájazdy? Napríklad na Autotec Brno? Alebo podobného významu?