Tak nam zmenili grafikon autobusovej dopravy v Bratislavskom kraji. Rozumej ZDRAZIILI a zhorsili dostupnost spojov, nadvaznost a casovu naslednost. Take slovenske, konsolidacne. A este si to nechali zaplatit podmienenym suhlasom s cookies, co znamena, ze mi budu na e-mail chodit kvanta nevyziadanych reklam a spamov.
V súvislosti s výlukou na Trnávke by ma zaujímalo, či elektrina bude vypnutá až do marca a t-60 bude potrebovať stále aj pár autobusov, alebo či nastane fáza, že výluka síce bude pokračovať, ale už bude trať zjazdná aj pre obyčajné trolejbusy bez APU či bateriek. Teda fáza, keď sa bude pracovať už len na konci Bulharskej medzi Rádiovou a Galvaniho a v smere ku Slovinskej už bude štandardná prevádzka? A čo sa deje s degešmi, keď pri výluke Miletičova sa zvládla ich výprava na t33 i t64, t.j 13 vozov a teraz to akosi nejde? Až na špičkovú 60/6 je to stále spolu 13 vozov. A jeden by sa ešte mohol vypraviť ako 27Tr.
Kto mi vysvetlí logiku za cieľmi regiobusov smer Bratislava keď sú mimo mesta?
BA, Autobusová stanica
Central Bus Station
Chápem to tak že anglický preklad autobusovej stanice je tam na úkor toho že v hornom riadku bolo nutné Bratislavu nahradiť skráteným "BA" (namiesto napr. Bratislava v hornom riadku a Autobusová stanica v dolnom), čo je síce jasne zrozumiteľná skratka pre každého Slováka, ale pre niekoho kto odtiaľto nie je to nemusí byť také samozrejmé. Predpokladám že ak nejaký zablúdený turista v Bernolákove cestuje do Bratislavy, tak informácia že ten autobus ide do Bratislavy je podstatne dôležitejšia ako že ide na autobusovú stanicu. Z vlastnej skúsenosti viem že keď cestujem niekde inde tak používanie rôznych lokálnych skratiek dokáže dosť zamotať orientáciu ak napr. neviem či stojím na správnej strane cesty. Teda sa mi javí že mať tam jasne napísané Bratislava, autobusová stanica by bolo lepšie lebo by bolo jasné že to ide do Bratislavy, aj keď by povedzme nebolo úplne jasné kam v nej ide (väčšinou ak idem na linku 620 tak už mám zistené kam tá linka ide, dôležité je len identifikovať správny smer tej linky).
Tak keby končili na Južnom meste tak nie je dôvod prečo by tam ten autobus nemohli odstavovať. Skrátenie tých liniek je hlúposť ale toto konkrétne problém nie je.
No a teraz porovnaj Marianku a Záhorskú Bystricu čo je de facto jedna zrastená obec (a zároveň najlepší príklad prečo toto delenie na mestské a prímestské linky je nezmyslom).
Plus teda tvoja interpretácia je nepresná lebo Vajnory majú aj všetky tie autobusy čo idú do Grobu
To uz nebude lepsie spravit Labutiu (ako su vybudovane zastavky) ako konecnu a potiahnut prestavky na obratisko elektriciek, kde je aj socialka? Alebo pripadne spravit este 1 zastavku blizsie ako je Vozovna Janikov Dvor, nech par ludi tych par metrov pouziva?