Reply on: aquila #58138:
"keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim."S argumentom o 15 kV súhlasím, s ostatnými nie. Koľajisko sa aj tak prerábalo, pasovka mohla byť kdekoľvek a parkovisko tiež. Ja by som tiež radšej videl budovu na strane sídliska, než na strane fabriky a kúpaliska. I keď osobne je mi to dosť jedno, keďže stanicu Petržalka som použil raz v živote.
aquila
vies chlapce, na zapade sa planuje daleko viac a preciznejsie ako na bolo zvykom na vychode
keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim.
ty si to predstavujes ako hurvinek valku. petrzalska stanica bola na slovenske pomery velmi dobre urobena.
co je na hovno (podla teba) je planovana elektricka
chlape, ty sa radsej sturaj v pocitacoch a sietach, ale nekecaj do veci v ktorych sa nevyznas
Re #58137 CeCo: colne a pasove je dobre umiestnene, ako inak by si to chcel umiestnit ?
ohladne pokladnic, ano to je problem ale ZSSK, nie stanice
a co ti brani si kupit listok dopredu, ked casto jazdis ? ohladne cistoty, chod sa pozriet na ktorukolvek inu stanicu, alebo nebodaj aj zastavku v BA. neporovnatelne.