Krabica 14Tr má sériový motor a po priamom pripojení na sieť sa zoslabovanie budenia realizuje svižnou diskotékou šuntovacích stýkačov?
Možno blbá otázka, ale ja o črevách trolíku nič neviem.
To len, aby som sa uistil, že to dvojtykadlo nemá cudzo budený motor so zvlášť kotevným a zvlášť budiacím meničom. (aj keď zrejme nie, keďže pri režime zoslabovania budenia by to furt mrnčalo, pri malom pomernom otvorení toho hypotetického budiaceho meniča).
?
A ešte k tomu aj tych 200mil. nepomôže, len možno o pár mesiacov oddiali kolaps autobusovej časti MHD v BA. Tiež som z toho zhrozený, že aký zdroj si na to našli...
TO CO CITAM, ZE ZO SUMY NA RYCHLOELEKTRICKU POJDE 200MEGA NA SMRAD V ZAPCHACH ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! TEDA NIE SOM ZIADNY EKOLOG-EXTREMISTA, ALE TOTO JE UZ MOC SILNA KAVA !
Red-Hawko: Vyskusaj si linku 66. Ma dost dobry interval a takmer denne tam chodi jeden z tychto Soriek (dakedy aj dva) 3527-3533. Maju podla mna krajsi dizajn sedadiel a zadne svetla su krajsie.
ad vyprava L66: Vacsinou jazdi voz 3515 (kazdy den okrem nedele), dalsie dva Sory a jedna Karosa musi jazdit kvoli tomu, ze je na silnom poradi a z Prievozu ide rano 7:24 a Sorka by to nezvladla. Ked este chodila 86 tak bol dost plny aj klbak v tomto case. Fakt ta Karosa chodi hodne plna. Cez den uz stacia bohato aj kinderka.
13926 - MSS
Vestník číslo 195 z 11.10.2005
Verejná súťaž
Identifikácia obstarávateľa: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť.
Názov predmetu obstarávania: Generálna oprava nápravy A a C autobusov Ikarus.
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania: Generálna oprava nápravy A a C autobusov Ikarus. Predpokladaný objem za zmluvné obdobie je 100 ks nápravy A a 80 ks nápravy C.
Miesto dodania tovaru, poskytnutia služby alebo stavenisko, alebo umiestnenie prác: DPB, a. s., Bratislava, areál DA - Jurajov Dvor.
Trvanie zmluvy alebo lehota na skončenie dodávky: December 2009.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena.
Otváranie obálok s ponukami: 10. 11. 2005, 10.00 h.
13866 - MSS
Vestník číslo 194 z 10.10.2005
Verejná súťaž
Identifikácia obstarávateľa: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Názov predmetu obstarávania: Trolejbusová trať DPB, a. s., Dlhé diely - projekt.
Opis predmetu obstarávania, celkové množstvo alebo rozsah predmetu obstarávania: Trolejbusová trať DPB, a. s., Dlhé diely - projekt. Predpokladaný finančný objem je 1,5 mil. Sk.
Otváranie obálok s ponukami: 11. 11. 2005, 10.00 h.
Inak pre zaujímavosť niektoré výsledky obstarávania:
Názov predmetu obstarávania: Zhotovenie stavby - električková trať DPB, a. s., Obchodná.
Predpokladaná cena (bez DPH): 130 000 000 Sk.
Identifikácia úspešného uchádzača: RAIL WAYS, spol. s r. o., IČO: 34 102 027, Bratislavská 105, 900 46 Most pri Bratislave.
Celková zmluvná cena (bez DPH): 199 502 877 Sk.
Dosť veľký rozdiel - skoro 70 mil. Sk. ?
Názov predmetu obstarávania: Autobusy MINI.
Identifikácia úspešného uchádzača: DaimlerChrysler Services Slovensko, s. r. o., IČO: 35 728 116, Tuhovská 5, 831 07 Bratislava.
Celková zmluvná cena (bez DPH): 7 191 800 Sk.
200mil. + duovec na DD + 35mil. + a ktovie, možno že ešte prídu nejaké cukríky... ?
_______________
Re #52140 inTony: ...na vrakovisko by sa mohli presunúť.
Ja si myslím, že SORy boli kupované, by mohli nahradiť linky, na ktorých niesú využité ani krátke autobusy.. a tie aby sa mohli presunúť niekde inde...
Re #52136 Red-Hawko: SORy chodia napr. na 30, 41, 51, 58, 66, 77, 79,.. hoci stáva sa že sa občas aj na týchto objavia normálne kraťasy..
Offtopic: Ministerstvo kultúry výrazne zmenší pamiatkovú zónu v BA. Dotkne sa to napr. aj Šancovej a toho 7/30 poschodového mrakodrapu o ktorom sa tu pred časom diskutovalo. Takže investorovi by už nemalo nič brániť aby postavil 30 poschodí. Tí prešibanci predsa len vedeli čo robia... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.