(PS: To, co kupuje BA, nie je duobus, ale trolejbus s pomocnym pohonom. Duobus jazdi na diesel rovnako vykonne ako na elektrinu a funguje aj po amputacii elektrovyzbroje, trolejbus s pomocnym pohonom ma na diesel mensi vykon nez na elektrinu a bez elektrovyzbroje nefunguje.)
Tak už o tom zhorenom buse máme aj na TA3 správu: http://www.ta3.com/?sprava&sprava=2127
By ma zaujímalo ako je možné, že ten bus zhorí 2 roky po modernizácii? A vždy sedím najradšej vzadu, je tam najteplejšie ?
a co myslis preco maju klbove trolejbusy vyrazne lepsie jazdne vlastnosti tak v kopcoch ako aj v zime oproti klbovym autobusom a preco tie vyrazne lepsie vlastnosti duozvrhlosti mat nebudu ?
ak nevies, skusim ti napovedat... pozri si kolko ma co hnanych naprav...
A co zabilo ten prazsky "provoz" ? ? Ale nie, nemyslim si, ze by sa to zvrhlo na jazdenie na pomocny pohon. Preco? Na Dlhe Diely jazdia kratke busy (ak sa da,tak vyhradne TAM-BUS-y) udajne preto, ze klbove tam maju problem koli prudkemu stupaniu. Preto sa tam zavadzaju trolejbusy (maju daleko lepsie jazdne vlastnosti v kopcoch ako autobusy), aby tam mohli jazdit prapotrebne klbove vozidla co v pripade autobusov bol vykonnostny problem. A ten pomocny pohon na trolejbusoch neni po vykonnostnej stranke nic moc,takze by mali asi este vacsie problemy ako slabe autobusy ak by tam isli bez tykadiel tie klbove trolejbusy.
No ano,tak to dako je. Preto nerozumiem preco rataju s beznym vyuzivanim duobusov bez elektriny az po Novy Most. Ale ty si reagoval asi hlavne na to, co som napisal ohladom vypadku prudu. Ja som to myslel tak, ze ak vypadne prud, nemusi hned vsetko automaticky stat, ved daku polhodinku dokazu urcite jazdit. A vies ako moze vypadat respektive uz niekedy vypadal chaos,ked vypadne elektrina...ved vypadky elektriny nemusia byt dlhdobe, ale na taku prvu pomoc je to dobre.
Přidávám se- je to idiocie na kvadrát!! Vzniká ovšem otázka, jestli za těchto okolností má vůbec cenu trolejbusy na Dlhé diely zavádět! Tohle totiž nebude trolejbus, ale duobus a je dost pravděpodobné, že dříve nebo později to řidiče přestane bavit a budou proste i pod dráty jezdit na pomocný pohon (to už zabilo docela dost západních trolejbusových provozů- naposledy Bruck an der Mur a nad Esslingenem se vznáší otazník).
Oprav ma ak sa mylim. Ide o pohon dieselagregatom. Cize dieselovy agregat vyraba elektricky prud pre elektromotory, na relativne kratkodobe vyuzitie. Cize primarne to nie je stavane na premavku na naftu, ale len na vyjazd/dojazd/presun na Molecovej.
Neviem blizsie pozadie danej situacie, ale ak je to tak, ako sa pise v sprave, tak logicky mi z toho vyplyva, ze Lidl asi dobre pomastil mestskym poslancom bankove konta. Rad by som videl reakciu poslancov a primatora prave pri argumente, ze neni tam priestor, co na to hovoria, ze sa tam pojde stavat Lidl...
Nic sa tam nerobi. To s tym jazdenim ciste na diesel bolo dobre. ;))) Kokos stale sa pytam, preco duobus a nie trolejbus ??? Preco nepotiahli troleje ??? Preco kua ?!
A co dalej ??? Dalej sa bude v BA co kupovat ? Uz len duobusy, ci sa dozijeme este aj novych TROLEJBUSOV ???
No to je asi frankofónna stránka kde je to video umiestnené, takže natáčané to mohlo byť aj vo vietname. ?
Každopádne dosť amatérsky manéver zo strany toho autobusára.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
(PS: To, co kupuje BA, nie je duobus, ale trolejbus s pomocnym pohonom. Duobus jazdi na diesel rovnako vykonne ako na elektrinu a funguje aj po amputacii elektrovyzbroje, trolejbus s pomocnym pohonom ma na diesel mensi vykon nez na elektrinu a bez elektrovyzbroje nefunguje.)