Reply on: F.M. #54976:
Ak budeš na tomto svojom tvrdení trvať, môžeme okamžite ukončiť prevádzku električiek, pretože na všetkých typoch električiek, používaných na území Československa, s výnimkou typu KT8D5 (a 1 ks T6B5 v Moste) v spätnom zrkadle nie sú vidieť posledné dvere. Obvody ovládania dvewrí sú nastavené tak, aby umožnili rozjazd vozidla s dveremi zatvoreným i na medzeru max. 5 cm. Okrem toho majú dvere trecie spojky, ktoré umožňujú roztiahnutie dverí s vynaložením relatívne nepatrnej sily. Ak by si trval na tom, že sa má vodič na každej zastávke osobne chodiť presvedčiť, že v posledných dverách nikto nie je, tak ja trvám na zrušení električiek.
F.M.
Súhlasím s Tebou, že sú problémy pri výhľade v špičke na niektorých zastávkach. Takisto viem, že cestujúci majú podľa prepravného poriadku určité povinnosti. O tej, že majú stáť 0,5m od nástupnej hrany, sa môžme baviť, keď vozidlo MHD, prichádzajúce alebo odchádzajúce zo zastávky, zraní človeka, ktorý je na zastávke. V takomto prípade je vinný cestujúci!!! Keď sa niečo stane cestujúcemu, ktorý sa rozhodne vystúpiť alebo nastúpiť v čase, keď je dávané znamenie Nenastupovať - Nevystupovať, tiež je vinný cestujúci. No keď sa vozidlo pohne s cestujúcim, ktorý ostal privretý vo dverách a zraní sa, ver tomu, že policajt sa nebude pýtať, či dotyčný nastupoval alebo vystupoval a vodičovi nepomôže ani tvrdenie, že v zrkadle ho nevidel. Jednoznačne bude vinným určený vodič MHD!!!