Čítal som o návrhu skrátiť každú druhú 95 po Technopol:
Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.
Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.
Ak ma nejaky vodic zaujem o vycistenie vozidla od nalepiek a taggov (tych asi vela nebude) tak mi napiste na icq 261-411-854
alebo msn na slovanista21 diky BUDEM RAD
A ešte si zabudol, že tie linky majú úplne rozdielny interval od 5 do 60 min.
Re #54952 Andy: S tou 30 a 37 je to skutočne otras. Oni totiž nie sú preložené nikde, okrem odhcodu cez víkend spod Mstu, kedy je to ešte aký-taký preklad.
Ale ked chce kazdy clovek aby mu to na tej 'jeho' zastavke navezovalo tak by som bol zvedavy ako to ty urobis, a predstav si na takej patronke keby kazdy chcel aby mu tam nadvezoval jeho spoj a pritom tak chodi aspon 12 liniek, by sa tam ani nezmestili.
Samozrejme, ze je to aj o vodicoch - vid napr. linku 68 - niektori su ju schopni vyjazdit aj na 0 a ini sa suchcu... Problem s chrono je vsak v tom, ze zatial co v niektorych usekoch je robena na 20 km/h, v inych na 50 km/h - potom sa da naozaj tazko jazdit rovnomerne... Uvidime, co bude po 23.12., potom mozme vynasat sudy
Re #54954 tomas1: Prijatelne intervaly by mali byt 2, 2.5, 3, 4, 5, 6, 7.5, 10, 12, 15, vynimocne 20, 30, 60. Pretrpiet som schopny este tak 8-minutovy interval
1. V lokalite Šafranová sa dosť stavia, takže je tam potenciál rastu nárokov.
2. Podľa mojej predstavy o kvalitnej MHD (ktorú nemáme, ale nebudeme predsa naschvál dávať návrhy na ďalšie domr****nie ?) celodenná linka, ktorá nemá interval minimálne 15 minút v špičke a minimálne 20 min. mimo špičky nemá zmysel. Samozrejme s výnimkou liniek do destinácií typu Lieskovec a podobnej zeleniny. Radšej len SORy ako zrieďovanie intervalov.
3. Vyhlasujem svätú vojnu ☠ intervalom, ktoré niesú deliteľom 60ky .
_____________________________
Re #54902 Andy - k tomu článku: Aha, tak teraz ide Ďurkovský po skúsenosti do Záhrebu... Pred časom hovoril, že sa budú učiť od Brna a zatiaľ s prepáčením prd s toho. ?
Keď bude nejaká zmena, mohlo by DPB myslieť na toto:
- 208 by mohla chodiť smerom do mesta o minútu-dve neskôr ako 201 kvôli prestupuchtivým dolnohončanom, opačným smerom zas skôr. Keď idú súčasne, tak sa ten prestup niekedy nepodarí zrealizovať
- znormalizovať preklad SOR suprise route 30 a 37 (ŽababusIk ? ). Vždy keď prídem pod Most, tak väčšinou mi akurát zdrhne 37 a potom môžem magických 13 minút sledovať nápis "Žiadne autobusy" a čakať na SOR surprise route... (Prosím nedávať návrhy typu "choď na električku") A to ani nehovorím, že vlastne 37 "dobieha" 30 vďaka málo zastávkam. Opačným smerom je úplne jedno, aký je preklad, lebo chodia náhodne
To nie je o chronometrážach. To je najmä o niektorých petržalských vodičoch.
Ako je možné, že cez víkend tie poradia a-98, ktoré zabezpečuje 1. kolóna, prídu na zástavku Znievska včas alebo nanajvýš s meškaním jednej minúty, ktoré ešte do zástavky Lúky II doženú, a tie poradia, ktoré zabezpečuje 4. kolóna, prídu už na Znievsku s meškaním 2 minúty a podľa štýlu jazdy vôbec nevidieť, že by ich to nejako trápilo?
Alebo ako je možné, že poobede jazdia linky a-93 a a-94 zvyčajne v súatobusiach, a potom nejde 2 minúty nič? a-93 má pred konečnou úplne bežne meškanie 4 minúty, vodiča to ani trochu netrápi a ani náhodou nejde nad 40 km/h...
Privital by som aj nadvaznost L53 a L39 cez vikendy a sviatky do cca 14.00 hod. L39 pravidelne mi otrca zadok pred prichodom L53 a potom cakaj temer 20 min. Dakujem za ten ne"spoj". ?
28 Novoveska > Novy most = 28 minut, 21 Novoveska > ASMN = 30 minut. A to je to z Noveho mosta do centra blizsie nez z ASMN a rano sa vyhnes zapche na dialnici
Re #54943 Red-Hawko: Presne tak to aj v praxi vyzera - dnes pride 1803 (39) na Zochovu, 4840 (93) zavrie ludom dvere a ujde... Cestou spat minula 95 linku 99 na krizovatke Bosakovej a Jantarovej. Je vsak pravda, ze 95 meskala 4 minuty... Uvidime, co bude od 23.12., kedy sa zrealnia chronometraze.
Re #54946 Puki: A aky interval by bolo treba? 2.66 minuty? 2.5 minuty? 2 minuty? Zlepsenie o minutu by bolo posilnenim v danom useku o 50%
No ani nie... lebo v spicke Ti bohate staci od Technopolu po Vysehradsku 6 min. interval. A mohol by si od Technopolu po Safko zvysit sucasnu frekvenciu intervalu. Problem je vsak s otacanim klbakov pri Technopole
Nemam nic proti sucasnemu, ale asi by som v spicke upravil linku 95 tak, aby kazda druha zachadzala iba k Technopolu, obdobny variant ako teraz pri linke 80. ?
Ja tiez nemam svoju verziu a podla mna takto je to dobre, jedina moja verzia je ze by som kupil nove busy...
Ale dost ma se*** ked niekoho pocujem v buse ako dnes ze ho stve ze ziadne busy nenadvezuju na seba, Ze pride na zastavku a vidi idchadzat bud na ktory chcel ist, sak to je nerealne aby to tak bolo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Matej Balog
Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.
Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.
Očakávam reakcie a kritiku ?