L95 so zriedovanim intervalu nesuhlasim. Nezabudajme, ze L95 je nahrada elektricky. Ak bude v spicke interval 6 a v sedle napr. 10 minut, uz sa na nu nebude dat spolahnut, ze chodi "furt". Takze napriklad pri ceste L98 z mesta uz neprestupim pri Technopole na L95, ale radsej ostanem v L98 aj za cenu "vyhliadkovej" jazdy az na Lucanku. Ludia si rychlo najdu obchadzkove cesticky a nebudu ochotni tolko slapat peso.
Matej Balog
Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.
Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.
Očakávam reakcie a kritiku ?