Reply on: AAA #52948:
Aj ja som čítal, ale ten počet nízkopodlažných vozidiel čo chcú kúpiť by na to nestačil. A čo by šlo do Petržky? Hrdzavá T3? Aj to je riešenie, no čítal som aj to (a viac krát) že do petržalky budú premávať NOVÉ NÍZKOPODLAŽNÉ električky.

Ako doteraz.
ktorý bol zverejnený na začiatku leta čo predpokladá zvýšenie hodinovej prepravnej kapacity."
matej
Podľa výrokov ľudí z DPB by sa mail terajšie trasy MHD upraviť iba kozmeticky. Podľa môjho názoru by sa zriedil interval 95, ktorá zostane naďalej potrebná pre zastávky, kde električka nebude zastavovať. Zrejme príde aj k mneším zmená v trasách a na niektorých linkách k miernemu zriedeniu intervelu, nakoľko by električka mala mať hustejší interval ako linka č. 95 teraz (deklarovaných 90 sekúnd).
Čo sa týka možného obratiska pri Tupolevovej, s tým by som súhlasil, aby linky prichádzajúce od Bradáčovej nemuseli ísť až na Holíčsku. Táto konečná je bez tak len pre 2 linky (pre 3 by to bol menší problém, no niak by sa to dalo, že nejaké vozidlo by stálo na ceste).
Podľa mňa totiž linka z Petržalky pôjde len na Šafko a nebude pokračovať na niektorú z ostatných radiál. Preto by nebolo vhodné obmedzovať Petržalské linky, ktoré do týchto oblastí premávajú.