Reply on: SZKV #52729:
Mas skresleny pohlad na koridorizaciu na Slovensku. Co povies na nazor, ze koridor sa bude robit iba po Zilinu, dalej by to bolo financne narocne!? Dalsi rozdiel je, ze kym u nas sa o vsetkom len "mluvi", u vas sa "dela". Za 12 rokov samostatnosti sme sa dostali z Ba az! do 81 km vzdialenych Piestan a to sa okrem teraz prestavovaneho Pezinka a uprav zhlavi v Trnave, na ziadnu stanicu ani nesahlo! Dalsi podla mna imbecilny napad je robit perony na vedlajsich a nie medzi hlavnou a vedlajsou kolajou v staniciach. Takze hlavne kolaje, na ktore sa da vchadzat tratovou rychlostou, budu bez peronov. A tak napr. v takej Trnave sa uz taky kilometer pred stanicou vlecie kazdy vlak iduci k peronu velavysokou 40-kou. U vas na hlavnu kolaj k peronu tratova rychlost, na tu vedlajsiu stihle vyhybky pre v=80 km/h. To uz ano! Co sa tyka pomalych jazd v useku Zilina - Kosice, momentalne je Turany-Kralovany na obnovovanej 2.tr.kolaji, Strba-Vychodna 1.aj 2.TK., Markusovce od roku 2003 cez (novopolozene) vyhybky v=40 km/h a este mosty na 2.TK Kysak-Kostolany 2x v=30 km/h. Ale trvale obmedzenie tratovej rychlosti cela Zilina vratane zriadovacej v=40, Vrutky osobna + tratove kolaje na nakladnu v=60, Lubochna cela stanica 60, obluk medzi Lubochna-Ruzomberok 75, esicko pod L.Marou 70, cela Strba, Poprad-T 60 km/h, Kysak pred cestovym navestidlom z dovodu jeho nedostatocnej viditelnosti 50-ka, Kosice provizorny stav 32 rokov 5 kolaji bez podchodov ako na hocakej dedinskej stanici...
Papyr