Reply on: Papyr #51401:
stary most bol postaveny ako provizorium sovietskou armadou, sluzi dodnes avsak velmi dlho sa dlabalo na jeho akukolvek udrzbu, takze hlavne cestna cast (zeleznicna je na tom o trochu lepsie) ma uz svoje technicke problemy a aj keby tadial elektricka vies nemala, bolo by nutne ju v dohladnom case rekonstruovat. Okrem toho volakesi plavebne normy urcuju taku neaku vec ako plavebny gabarit; no a podla tychto noriem je vyska mostovky prilis blizko hladine dunaja a je potrebne ju o neaky ten kusok zdvihnut... Bratislavsky stary most je ak sa nemylim poslednym takymto mostom na dunaji (druhy bol v byvalej juhoslavii, ale o jeho "upravu" sa postarali americke vojska)A na zaver.... sirka jazdnych pruhov cestnej casti stareho mosta ak sa nemylim vonkoncom nevyhovuje normam, su prilis uzke...
taktiez odstranenie cestenj premavky zo stareho mosta vyrazne zjednodusi situaciu na safarikovom namesti; pocas uzavretia stareho mosta bolo safarikovo nam. prejazdne bez akychkolvek problemov vo vsetkych zvysnych smeroch...
tomas1
___________________
Re #51384 TeBeCe: Ale ten variant 1b sa nebude realizovať, že nie? ?
___________________
Čo ja viem tak na letisko/z letiska ľudia využívajú MHD a aj z kuframi. Minule som na L61 videl aj nejakých francúzov - kupodivu, veď oni by mohli mať na ten taxík, nie?
Opakujem, to že si doletení turisti nemajú ako kúpiť lístky je KOLOSÁLNA OSTUDA. ?