Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
myslim ze Vysehradska kapacitne postacuje lepsie na obracanie vozov ako Antolska. A vezmime si kolko busov by v lese na Antolskej napr. v rannej spicke smradilo... Ale v podstate suhlasim, ze ak by sa vozokm nejak extremne nezvysili, tak nejake zmeny v tejto oblasti Petrzalky mohli nastat. Ja som tiez z Petrzalky a do tej oblasti obcas cestujem a vobec nemam problem sa niekam dostat.

p.s. ked na niektore casti nereagujem, znamena, ze s nimi v podstate suhlasim.

amen
Reply on: milannco #51339:
Ani ja som sa nechcel uz opakovat, ale ked inac nedas.
Zase si to stiahol iba na Antolsku. Ale podla mojho navrhu uz by tam L99 nechodila ? , L93 - uz som argumentoval z kade zobrat busy, vozokm, vozomin, posilnenie useku L98.
A tie dva prestupy na Kramare a Druzbu - nejako mi v tvojom prispevku chybaju. A este preco prestupovat, ked sa to da vyriesit bez prestupu na Hl.st.? A zast.Lubovnianska je v celkom dobrom pesom dostupe aj pre zadnu cast Petrzalky. A tiez nevidim v tvojom prispevku argument na to, ze 2 busy idu z Vysehradskej - aj ked urcite tam nastupuje menej ludi (ako v pripade 95 na Lubovnianskej + Antolskej, 93 na styroch navyse zastavkach)!
Reply on: my4 #51337:
Dobre vravis
Reply on: marko #51335:
nechcel som sa vyjadrovat, ale to je fakt taky problem 1 x prestupit?
Chcel si tu Hlavnu stanicu a ASMN -
93 po Luky II a odtial 99 - je v tom taky problem?
88 po Ekonomicku univerzitu a odtial 98 na Bzovicku, odkial je to na Antolsku kusok

A preco vlastne tolko obhajujes Antolsku? Z 95 jeden jediny prestup na 99, to predsa nikoho nezabije. Podla mna.
K Antolskej: Presmerovanie niektorych jej spojov k Antolskej alebo Dolnozemskej by L95 zatraktívnilo a to hlavne v jej koncovej casti, kde to treba ako sol. Okrem toho na L95 nespravili zastavku na urovni sidliska (myslim Luky VIII - Jasovska a okolie). Lucanka je moc predsunuta a Vysehradska je uz moc za rohom. Ved ked tam bude raz elektricka urcite nebude treba tak daleko slapat.
mali by sa kupit nove autobusy, stare ikarusy sa mi nepacia, he inak tato stranka je fajn 🙂
Reply on: S499.1023 #51326:

Osobne tipujem skor KT4D nez T4D, tam si v ramci unikikacie viem predstavit klasicky aky je v Tr37. Mimochodom, KT4 mali MGcko pod vodicom, cize tam niekde bol asi aj zrychlovac, aspon taky mam pocit. Zaujimava konstrukcia, ale jazdit by som s tym veru nechcel, sediet na huciacom MG nemusim. ?
Reply on: S499.1023 #51324:
Reagujes presne tak, ako som uz pisal - na reakciu. Co tak si precitat cely clanok co som navrhoval s L99, L98, L59 a inymi.
A este k Antolskej: ma viac ako 1200 zamestnancov. Par desiatok chodi do prace autami, ale co zvysok? Ma minimalne taky isty pocet pacientov ako zamesnancov - lozkovych + navyse ambulantni (kedze je tam aj poliklinika) + navstevy k lozkovym pacientom. Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie.
A len tak naokraj, jasne ze v rannej spicke nebude vytazeny spoj z nemocnice, ale ze skor bude plny opacnym smerom ?.
Reply on: AAA #51327:
L21 Od Sokolskej po ASMN ide rovno pod vedenim, takze narast vozokm=0. A co taka L49...
Reply on: marko #51300:
Toto som už niekde kedysi čítal.
Reply on: Andy #51329:
Nehovorím že zlé 🙂 ... iba reagujem na to, že náš tarifný systém može byť ešte o 200% chrumkavejší a o 150% čokoládovejší, ako ten terajší 🙂
Reply on: S499.1023 #51323:
A co tako > kto ma na liedadlo ma aj vlastne auto...
Reply on: Spectre #51297:
a co by nepochopili? sak bi len v nohaviciachkabelkach nosili karticku a o nic ine by sa nestarali
Reply on: Spectre #51297:
Čo je na našom tarifnom systéme zlé?
Reply on: marko #51152:
Napríklad preto, lebo by si musel obchádzať cez Kramáre, teda by sa zvýšili vozokm?
Reply on: fobust #51325:
Neviem, tiež som nevidel. Hádam je to zrýchľovač pre T3/4D alebo pre KT4...
Boris Cefer z DPO bude určite vedieť...
Reply on: S499.1023 #51322:

Presne tak. To je co za konstrukcia, este som take nevidel?
Reply on: marko #51308:
Na akom oddelení? S akou diagnózou? Odkiaľ konkrétne boli? Mali po dve barly? Si si istý, že prichádzajú do Bratislavy práve vlakom? Ide z ich obce priamy vlak do BA? Pokiaľ nie, netreba takýto zriadiť? Čo potom cestujúci z autobusov? Nie sú diskriminovaní? Netreba zaviesť aj priamy spoj ASMN-Antolská?
Reply on: tomas1 #51312:
NN používa argumenty typu "Kto má na lietadlo, je elementárne povinný mať aj na taxík". To je plne porovnateľné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.