http://hampage.hu/kozlekedes/szeged11/04020038.jpg
Zaujimave. Nieco mi na tom zrychlovaci pripada zvlastne, dojdete na to co?
Zaujimave. Nieco mi na tom zrychlovaci pripada zvlastne, dojdete na to co?
). Tie busy sú dosť nešťastným riešením .. no lepšie ako úplne nič. Ale DD sú na tom lepšie ako niektoré časti Pétržky, veď každých 20-30min. ide priamy spoj na železničnú stanicu, heh
[irónia moja milovaná] ...
... áno, všetko toto by malo byť k dispozícií na linke 61

yale
ale ja som pod pojmom informačný systém myslel skôr ucelený systém informačných tabúľ, oznamov a pod. (nie nutne elektronických), ktorý aj zahraničnému turistovi jednoducho vysvetlí, čo ako funguje a kde musí vystúpiť. Čiže malo by to začať tým, že by vypucovali zastávky na letisku, osadili tam prehľadné mapy siete so zvýraznením trasy 61 a prestupov na dôležité smery, mapy by dole mohli mať priestor, kde by sa dali vytiahnuť viacjazyčné letáčiky - mapa Bratislavy, spolu s inštrukciami, ako používať MHD, no a samozrejme boli by tam tie automaty na lístky akceptujúce bankovky a platobné karty. V samotnom vozidle by bolo hlásenie zastávok aspoň v angličtine s upozornením na prestupné body (Trnavské mýto - prestup na električky smer centrum), no a samozrejme vodič ovládajúci aspoň tú angličtinu, ktorý by mal tiež poruke mapu, aby mohol zodpovedať otázky návštevníkov (v Amsterdame tú mapu bežne majú a nerobí im problém poradiť).
Toto zas nie sú také drahé veci, aby sa to nedalo zrealizovať. A možno by to malo väčší efekt, ako reklamná kampaň pod ukradnutým sloganom Zurichu "Little Big City". Náklady na jednoduché turistické mapy sa bežne dajú vykryť z reklamy na nich.
Nehovoriac o tom, že lístky by sa dali predávať v zvýhodnených turistických sadách (napr. za 5 EUR - 10 lístkov + mapka mesta s dopravnou sieťou, základnými pamätihodnosťami a inštrukciami na používanie MHD) - väčšina návštevníkov by nevyužila všetky lístky, takže DPB by na tom okrem propagácie ešte aj získaval.
No, toto bolo zas trochu z kategórie Snívajte s nami...