Nazdarte dneska som isiel z Race/Komisarky L11 ktora odchadzala o 12:28 a na ZST Vinohrady (kde som vystupoval) sa vodic vykaslal na preferenciu a isiel na 'vodorovnu' a cez cestu presiel aj ked IKG uz mali zelenu a niektory museli kvoli eline pribrzdovat tak ja som ze ? ? (zadna mala #7a dalej neviem ? )
Taktiez zase rano som isiel L75/5 a ten vodic.. no poviem vam toto bola ukazka ako maju vodici jazdit, proste parada ? ?
A este poobede cesta elinou #7056 kde som si chcel otvorit okno ale vsetky boli zavrete a nejaky debko zatlkol tie 'kolajnicky' kade sa okno sucha takze sa nedalo otvorit < ma zaujima bo sa mi to nestalo prvykrat > to zatlkavaju vodici?
Re #51234 Spectre: a co takto > Budes mat daco ako elektricenku - a bude to na principe ze ked vojdes do busu ti automaticky (cez neviam-aku technologiu) ti system zaregistruje ze si natupil do busu ako dlho si v nom (pripadne cez pc vyhodnoti meskani) a potom ked vystupis ty z tvojej karty zoberie tolko $$ kolko zodpoveda cau ktory si stravil v buse. A na elektricenku si budes davas peniaze povedzme raz za cas ako na bankomatovu kartu... ?
Re #51242 inTony: Vyrazne zmeny nebudu (ak neberiem na ohlad stavbu elinovej trate v 5trzke), to len drobnosti a busy sa nebudu kupovat ako ze 30 naraz ale 1bus/masiac ? {to je len moj osobny nazor}
Re #51253 S499.1023: A nenarazas ty na take mesta ako London alebo New York kde je viac ludi ako na celom Slovensku??
Ved prave, ja to viem! Preto som to s takou radostou napisal. Urcite tam bolo napisane ze elektricka a zacinalo 45xx. Inak repriza je zajtra 17:30 na jednotke. ?
CAUKO naposledy v piatok ale nie tak casto lebo je neochota z druhej strany....a budem mat elektricenku.... ? ....a nikto sa nehlasi z imhd aj ked som dal uz aspon 10 kontaktov ale nic v zlom nechcem to zase rozoberat sak vies co tu 6,10 okolo toho bolo....s panom tebece-m..... ? ? ? ? ? ? ☺ ☺ ☺ ☺ ☺
Pekne si napisal o linke 92. Ak by VW buchol na stol pastou a povedal ze platit nebude, tak okamzite aplikovat navrhovane zmeny a linku 83 zrusit, 34 hore cez Dubravku a na Vazovovu. Linka 92 naozaj prezila velky tresk...
Ináč ja som mal taký istý návrh, ale 92 v Petržke iba po N. Hraničiarov, ďalej ide "električka" 95 ☺ .
Čiže by chodila v takej trase ako dnes v sedle, ibaže, keby nechodila 83, tak by 92 chodial aj v tom sedle plnšia, a nie ako dnes. A mali by sme o 2 systémové linky s hustým intervalom viac. A ešte ak by dúbravčania poslúchali, tak by dostali v špičke za odmenu 92 ako bonus na Pri Kríži, ale pozor, originál cez Alexyho... ? A pre VW nechať iba spoje na smeny, tie môžu ísť v Petržke aj na Dolnozemskú a vynechali by Dúbravku.
Ale dnes pred všetkými úvahami stojí ten nepraktický problém, že VW si platí za 92 v 20min. intervale + spoje na smeny naviac, ale iba v úseku VW - Patrónka, no od samej štedrosti požaduje všetky spoje až na Dolnozemskú... Preto musela táto najdlhšia a antisystémová linka prežiť aj "veľký tresk" 5. 9. 2005 "bez ujmy na zdraví". O také pekné peniaze pre DP predsa nikto nechce prísť, a navyše ľudia v DP sa obávajú, že keby si s manažermi z VW sadli k rokovaniu, tak hrozí, že VW by prestal platiť úplne. ?
To cislo sa mi nezda. Totiz 4 znamena autobus z Petrzalky, 5 znamena ze je to typ Ikarus 283 a 02 alebo 03 je proste poradove cislo... Vsetky elektricky urcene na pravidelnu premavku s cestujucimi zacinaju cislicou 7, dalsie su: 0 pre K2, 1 pre K2S, (2 - byvaly typ T2, uz su vyradene), 3 - T3S, T3AS, 4 - nespominam, tusim T3 alebo volne, 5 - T3, 6 - T3M, 7 - T3SU a T3SUCS, 8 - T3SUCS, 9 - T6A5 a posledne dve cisla zasa poradove. Pocas modernizacii sa spociatku vozy precislovali (76xx), potom uz nechavali povodne cisla. Dnes je to taki mismas. Nech vsak kukam ako kukam, 4502 alebo 4503 nema nic spolocne s akoukolovek tramvajou, ale pocet miest na sedenie smeruje k typu T3.
5510
BRUTALgreen@msn.sk
? ? ? ? ?