Reply on: inTony #46400:
Samozrejme, ak vychádzaš z toho, že spojenie medzi Hlavnou stanicou a centrom je dostatočne kvalitné už v súčasnosti, potom sa "CMO nemusí stavať a mesto ušetrí"... Mám iný názor, rýchle spojenie Hlavnej stanice s mestom je nevyhnutné ak sa má začať hovoriť o nejakom nosnom systéme... Električka na súčasnej trase je pomalá (Hl. st. - Jesenského 12 minút - to je úroveň rýchlejšej chôdze) a autobusy sa odkláňajú mimo centrum a neposkytujú dostatočné možnosti prestupu na električku.Inak, neviem o nijakom "pláne na podzemnú električku" pod Karadžičovou, kto to robí a kde sa to dá nájsť?
Papyr
Kde by som zeleznicu videl v BA najradsej, by bola plne integrovana doprava na trati DNV-Bratislava hl.st., kde by sa mali vlaky zahustit na spickovy aspon 15 min. int. (doplnit sucasne spoje zo smeru Marchegg a Kuty nejakymi pendlermi BA-DNV). Samozrejme, integraciou rozumiem moznost cestovat na mesacnik MHD vlakom BEZ NUTNOSTI dokupovat si extra kupon na zeleznice.