Reply on: S499.1023 #45463:
OTACANIE - Prosim precitaj si 1. prispevok na tu temu - #45433, zistis, ze to nebolo myslene vobec na BA a uz vobec na 50. Rozumieme spojeniam "len tak na okraj", "na odlahcenie",... S tou 50 som stale nie presvedceny o nevhodnosti.
Na ten terminal som sa pytal preto, ze to co si napisal vyznelo tak, ze ten terminal je TAM len cisto nahodou a nie o 3 ulice dalej. A ze ten terminal vobec nesuvisi z tou ZST Kralovo Pole. Preco tam teda tie elektricky vybocuju z hlavnej trasy.
Tesco som nenasiel, ale je tam OZC Olympia a tam tusim ze chodia aj BUSY zo ZST Modrice - uz si nepamatam(mozno su to integrovane regionalne mozno este MHD).
S499.1023
Re #45404 Andy: No, v Cíferi sa práve desiatky kĺbákov neopaľujú, že:-P?
Re #45421 81-71: No, za také DVA mikrobusy by sa nakúpilo kĺbákov, len čo je pravda:-P.
Re #45423 galiyosha: Hehe, ee. Tú značku som nikdy nepočul hrať, aj keď výsledky testov má vynikajúce, ale čo nepočujem, to nehodnotím. A načo by mi bol Laser Turntable, keď mám asi 400 platní pôvodu Opus, Supraphon, Panton, Jugoton a podobne, dôkladne ohratých prenoskami typu VK4204 ? ? Ja nie som analogista...
Re #45424 KLF + Re #45425 galiyosha: Myslím, že pri tej biede, čo v DP panuje, by sa mohol DP spamätať a nakúpiť nejaké ojazdené kĺbáky. Dajú sa z Prahy či z HK kúpiť za komický peniaz autobusy, ktoré určite nie sú v horšom stave, než taká B 741 po GO v Starku:-P. O všelijakých Mercedesoch O 404 z Nemecka ani nehovorím. My sme však hrdí a tak secondhandy nakúpia Rumuni:-P. Aj vagóny železničné sa dali v Nemecku kúpiť za komický peniaz a lepšie než reko Vrútky.
Re #45431 Vladimír: Ona totiž žst. Vinohrady aj zastávka JE. Nie je v nej žiadne koľajové rozvetvenie, proste z jednej strany do nej čtyri koľaje vojdú, z druhej dvakrát dve odídu. V žst. nezvykne stáť na peróne návestidlo autobloku:-P.
To je taká istá stanica ako napr. v PRahe je na električkách napísané Nádraží Strašnice a keĎ tam prídeš, tak sú tam dve plechové búdy a nápis Praha Strašnice zastávka:-P.
Ale zastavovanie R na Vinohradoch je OK, prečo by nemohli obyvatelia Rače či Modrej Gumy, totiž eee, Mladej Gardy, vystúpiť na Vinohradoch. Takisto ma irituje nezastavovanie videnských IC na Novom Meste. Razím zásadu, že na začiatku a konci svojej trasy má aj "vlak vyššej kvality" frekvenciu svojho zastavovania zvýšiť. Celé to však NEZNAMENÁ, že by bolo potrebné budovať v Gaštanovom hájiku terminál Maglevu pre spojenie s Avion Shopping Parkom ? .
Re #45433 tomas1: Nie, Tesco za hlavnou stanicou som skutočne na mysli nemal. Práve preto som sa Ťa spýtal, či vystupuješ z vlaku v Hešpiciach, lebo je to tam vzdušnou čiarou najbližšie. Do Brna chodíš osobákom, že vystupuješ v Modřiciach ? ? K bývalej Ikee samozrejme NEMUSÍŠ prestupovať dvakrát, doporučujem naozaj si najprv naštudovať fungovanie a linkové vedenie bratislavskej MHD a až potom robiť KONŠTRUKTÍVNU kritiku. To, čo tu predvádzaš, sa nazýva DROMOLOGICKÝ prístup - v priebehu jedného dňa prejazdím na 24 h lístok čo najviac hlavných trás a vyslovím zasvätený súd o stave nielen MHD v onom meste ale aj o makroekonomickej situácii krajiny, v ktorej sa dotyčná MHD nachádza.
Nikto Ti nebráni vytiahnuť iný príklad, na ktorom nám budeš demonštrovať absurditu bratislavskej MHD, na Vinohradoch a Poluse si sa zasekol sám...
Re #45433 tomas1: A aby som nezabudol, tá sviňa, čo pre vás ešte stále choíváme, totiž čo to trepem, vedenie L29 je preto až pod Nový most, že:
1) Električky v špičke zúfalo nepoberajú
2) Chceme, aby obyvatelia Devína používali MHD a nezapchávali nám mesto svojimi gumokolmi, k čomu by určite došlo, kerby sme 29 ukončili pri Riviére, kde by sa mohli pri nástupe do električky pobiť o miesto s obyvateľmi Lange Teile. To je presne to isté, ako to, prečo som nesúhlasil so Sommelierom v jeho predstave ukončovania prímestských busov na perifériách.