Pokiaľ ide o prepojenie Vinohrady - juhovýchod, až sa dostavia Tomášikova po Gardu, bolo by veľmi vhodné. Bude to jedna z mála možností tangenciálnej dopravy v Bratislave. Nejde len o ľudí, ktorí vystupujú z vlaku. Linka by mohla byť dobrým spojením pre Račanov smerujúcich do Ružinova a naopak. V súčasnosti je toto prepojenie čiastočne saturované linkou 75, ale tá zachádza príliš ďaleko k centru. Inak ani nemôže, lebo trasa Nobelova-Odborárska je stavebnými pomermi i stavom vozovky nevhodná, ani cez Riazanskú sa nedá.
Vladimír
Myslím si, že poniektorí, aj keď všetci o najrôznejších problémoch bratislavskej MHD vieme dosť, sa tu snažia vyrábať problémy aj z toho, čo problémom istotne nie je. Aspoň ja teda napojenie ZŠT Vinohrady na sieť MHD rozhodne nepovažujem za problém.
Nerobte tu zbytočne zo ŽST Vinohrady nejakú extra stanicu, keď ňou nie je. Ako železničnému laikovi mi vždy skôr pripomínala železničnú zastávku ako stanicu. Každopádne mala vždy len pomocnú funkciu a aj keby tam jazdili priame spoje hoci aj smerom na Lieskovec, drvivá väčšina cestujúcich by uprednostňovala hlavnú stanicu. Je to prirodzené, dané polohou stanice, jej napojením na železničnú sieť, históriou a v neposlednom rade aj vybavením pre cestujúcich a pod. Pravdpovediac neviem presne, prečo R vlaky zastavujú na Vinohradoch. Mne to raz niekto zdôvodnil tým, že je to kvôli šudentom na Mladú gardu, aby zbytočne nezaťažovali svojími hromadnými presunmi mesto, keď majú stanicu blízko intrákov. Ale netvrdím, že je to jediný dôvod, prečo tam rýchliky stoja.
Taktiež som sa pobavil nad stanicou slúžiacou pre väčšinu Slovenska (Košice, Zvolen či Topoľčany). Ja by som povedal, že práve naopak. Len domáci, ktorí sa následne presúvajú smerom na Raču, Nové Mesto a pod. túto stanicu využijú a každý v Bratislave nedomáci sa nechá vypustiť na hlavnej stanici.
A napokon, keď už je reč o nosnom dopravnom prúde bratislavskej MHD, a síce ŽST Vinohrady - POLUS (