Reply on: tomas1 #45472:
Ten pohľad nie je ekonomický ani minimálne, ten pohľad nie je veľmi veľmi hrubý ale úplne odcestný, ale zato sa odvážim tvrdiť, že preukazuje absenciu tých najzákladnejších predstáv o ekonomike, chýbajúce čo len patné predstavy o obsahu slov ako investície, odpisy, prevádzkový kapitál a podobne.Predpokladáš, že ten iný dopravca tie "nové superúsporné vozidlá" bude mať zadarmo? Prečo si neobjednáte MHD v TT od iného dopravcu ako SAD TT? Možnop vám tam aj dve električkové linky vybuduje.
Môžeš doporučiť nejakého iného dopravcu, ktorý teraz vypradie odniekiaľ 100 autobusov, 250 električiek, 120 trolejbusov, nových, superúsporných a začne s nimi pravádzkovať v MHD lacnejšie ako DPB???
Valec
Osobne však nie som zástanca trasovania jednou linkou. Ešte tak na málo zaťažených miestach, ale určite nie v Petržalke. Radšej by som na Romanovej videl dve linky s intervalom 6 min, vhodne preložené, s rôznym smerovaním (jedna smer Dvory, druhá do Ovsišťa, opačným smerom jedna smer Smolenická - Lúky, druhá hoc len po Technopol). ? Petržalka je dosť rozľahlá na to, aby sme v nej mohli mať na hlavných komunikáciách len po jednej linke a nútiť tak cestujúcich veľa prestupovať. Ale návrh som nevidel, takže môžem len teoretizovať. ?