Reply on: Ámos Keynes #45242:
no, napisal si to dobre, nechapem, co kto blazni a vystupuje na Vinohradoch, ked nejde do race prip okolia ako takeho. a tomas1 by mal vediet, ked uz tak spomina europske mesta, ze vsade vo svete su uzle na staniciach vyznamnejsieho typu a tou je v BA hl. stanica.neviem, co ludia mimo BA kydaju a nadavaju na BA. viem si predstavit ich reakcie, keby sa v TV dopoculi, zo zo statneho rozpoctu ide niekolko miliard na vystavbu NDS a nedajboze metra. tak by zurili, ze oni maju hladovu dolinu a my si tu ideme stavat metro alebo nejake NDS.
na druhej strane je fakt, ze doprava je tu u nas na h..., snaha o zlepsenie je skor vysmech tym, ktori este na nu maju nervy a chaoticke usporiadanie bus liniek je pre cudzincov zabava.
si
napriklad taka preprava medzi dolnymi honami a slovnaftom zrejme inac ako autom nebude mozna (sorry, ale kombinacia liniek 67 a 70 s ich intervalom a kapacitou pouzitelna nie je a precestovat vzdialenost namiesto 3 km priamo (L71)[pripadne kombinacie trolejbus + 97, co tu trasu predlzi o niekolkosto metrov a asi 3 minuty cesty] 12 km cez mesto (L201 alebo L202 s naslednym prestupom na L70) nie je ziadna vyhra a aj casu to zaberie vyrazne viac),
obdobne to dopadne aj s cestou do petrzalky (ktoru absolvujem vcelku casto), cez weekend take ako 78 nechodi, takze idem na trolejbus (201 alebo 202) a na zastavke komarovska prestupim na L97; v pripade zrusenia 97cky mam moznosti:
202 na rajsku, potom velky kusisko pesi na safarikovo nam. a tam 95; alebo 201/202 na krizovatku mierova/bajkalska, tam na L86 a z nej v petrzalke prestupit na L95; alebo 201 na hlavnu stanicu, z nej 93 na smolenicku a tam bud prestupit na L95 alebo hodny kus slapat pesi.
Dufam ze uznas ze taka doprava by bola znacne na chuja a nebudes sa divit, ked sa na jej vyuzivanie v pripade tych uvedenych zmien vyserem a pridam sa stadu tych co uz jazdia vsade autom...