Reply on: Ámos Keynes #45244:
Ja by som začal u L2, L3, L8, L17. Štvorku by som sekol iba od Karlovky po ŽST Nové Mesto. Zato šestku by som dal od Zlatych do centra, a ideálne so zachádzkou na ŽST najlepšie podľa vlakov. Zaviedol by som L13 v klasickej trase. L1 iba od Karlovky. No a samozrejme by to chcelo posilniť L1, L4, L5!!!, L7!, L9!, L11!, L12!!! a trinástku.Predtýmto celým by ale muselo byť dvojkoľajné Vajanského a preferencia v centre, lebo by sa šaliny nestíhali točiť, čo sa v špičke nestíhajú už teraz! Komicky na mňa pôsobí pohľad na križovatku Štúrova-Mostová, keď čaká 4 smer ŽST, 14 a za ňou 11 ne Jesenského kde práve odbáča 12 v otočke zo Šafka.
A najväčšia sranda bola keď nebola Mostová (rekonštrukcia) a sa točili cez tunel. Šóóra v tuneli je haluz. ? ale to už len tak na okraj.
Ámos Keynes
Re #45250 si: Zabudol som, miesto L97 bude nejaká linka v tej trase ale zaínať bude v Ovsišti. Nad (ne)obsluhou Záporožskej sa rozčulovala aj moja mama, keďže tam chodí cvičiť.
Re #45253 81-71: Počúvaj ma vole, prosím ťa teraz už len čítaj a keď niečo pochopíš, tak potom sa pýtaj a keď ti bude odpovedané, tak potom vyjadruj názor. Videl si ten návrh, vieš ako to bude vyzerať. N I E ty vieš iba nadávať na veci o ktorých vieš hovno. Presťahuj sa do Žiliny, zamestnaj sa pri páse v KIA (inteligenčne tam sedíš) a buď spokojný, že máš linky odvšadial všade.
Článok v PN bol typicky tendenčný, neverím, že budú len rušiť a nebudú iné linky predlžovať, vytvárať iné z inou trasou,... Lebo ak áno, tak Getto na Kopčianskej sa nemá ako dostať na UP, lebo rušiť chcú L89, L86 aj L90.
A čo sa nákupu tých Mercedesov týka, pýtal som sa na to a z najväčšou pravdepodobnosťou ak sa do výberového konania nikto neprihlási, môže byť dodávateľ oslovený priamo.