Reply on: Ámos Keynes #45242:
hmm tak zrusenie kombinacie liniek 71 a 97 bude znamenat de facto zrusenie spojenia slovnaftu s dolnymi honami, vrakunou; ale napriklad aj s petrzalkou kde je relativne silny dopravny prud studakov z intrakov v slovnafte na EU.PS: pokial nasledne na takuto zmenu nespravia weekendovu 78, tak ich mozem osrat a neodvratne prechadzam na individualne znecistovanie zivotneho prostredia a zacnem behat po meste vyhradne autom (a zrejme skusim vymlatit z DPB preplatenie casti ceny rocneho listka z dovodu nemoznosti ho vyuzit vdaka ich zmenam)
Ámos Keynes
Re #45222 S499.1023: Neviem či sa mi to zdá, ale občas si ani ty nenecháš na Bratislavu pindať
Dnešný pohľad na vyfešákovaných vodičov v modrých košeliach vyzeral veľmo dobre. Musím sa priznať aj keď som bol odporcom rovnošiat, považoval som to za zbytočnosť, to že sú všetci vodiči v rovnakom pôsobí dobre a profesionálne. Zaujímalo by ma či ronaké košele dostali aj ženy za volantom v radoch DPB.
V Petržalksých novinách je článok o tej optomalizáci liniek v Petržke. Podľa novín by sa mali zrušiť linky číslo 71, 81, 82, 85, 86, 89, 90, 96 a 97. Intervaly ostatných liniek by mali byť u troch z nich 3 - 4 minúty v špičke u soataných 8 - 10 minút. A v sedle by to malo byť 10 - 20 minút. Zaujímavé na tom je, že taká L68 by mala podľa všetkého ostať pričom je dosť často ani nie že prázdna ale vyľudnená (to sa týka aj L96) a L81 ktorá je dosť využívaná by sa mala zrušiť.
Podľa článku sa proti návrhu postavil Ing. B. Weigl.
Plánom by sa malo ušetriť cca 500.000 vzkm ročne, čo je asi 15mil. Sk čo sa nejakémuPetrovi Guttmanovi zdá byť dosť málo skrz také radikálne zmeny. Ak je to naozaj tak, že by sa malo ušetriť len 15mil Sk, tak nech ich MČ Petržalka zatiahne. inulý rok mali prebytok 24 melónov, tak môžu nie len vykryť stratu ale aj posilniť sedlo.
(Zajtra sa pokúsim celý článok oscanovať a dať sem)