S499.1023: ocakavas, ze nastane wanaizacia v podmienkach DPB? Ja ani moc nie, lebo aj okolo progressizacie sa robil humbuk veliky, kecy o piatich supravach rocne a vidime uspechy. Cele styri supravy uz jazdia, mame i solo zo Zvoľena, piata suprava nam menstruuje v ÚDe a este mame cosi, comu sme udelili evidcislo dvojito a caka to na papiere a navyse to je samostatne v premavke nepouzitelne.
Možno niekedy sám taký budeš, ak zotrváš desaťročia v tom zamestnaní...
Mal som dnes 9. Ked som koncil, prisiel som do Ruzinova, kde pred poslednou zastavkou (Astronomicka) som zapol lavu smerovku, ako znamenie pre vodicov v obratisku, ze som konciaci voz. To je bezne zauzivana prax (pre tych co nevedia). Na vystupisti sa navyse prepol panel na "Sluzobna jazda". Vodici, ktori su v obratisku vedia, ze bud to pockaju a konciaci voz pustia, alebo idu cim skor, aby konciaci voz nezdrziavali. Vacsinou sa caka a konciaci by sa nemal flakat, ale rychlo prejst obratiskom, aby nezdrzoval pripadny odjazd cakajucemu (pustajucemu) vozidlu. Je to dobry a kolegialny zvyk. Ja som dnes rovnako daval znamenie a rychlo prechadzal obratiskom. Nikto sa nehybal. Prechadzal som 9-kovou kolajou, vyhybky som mal prehodene dobre, cize na zbiehanie sa so 14-kovou kolajou. (Na 8-kovej a zalozakovej stali dve 8 vedla seba). Prechadzal som relativne rychlo - no v ramci noriem, ale neflakal som sa. Ked som uz bol skoro na zbiehajucej vyhybke s 14-kami (opakujem, uz som zabacal doprava k 14-kovej kolaji!!!) zo 14-kovej kolaje sa PRUDKO rozbehla K2S 7107 14/8 (meno vodica uz mam). NEMAL ZAPNUTE SVETLA, NIC. Bol som nuteny pouzit nudzovu brzdu a ostal som asi - neprezeniem - 50cm od jeho vozidla !
fobust
? ?
No, myslim ze smerovky to ma normalne, ako zvysne T3, takze bude to zaiste unikatna suprava, ved aj tie tesniace gumy, ci ake to su, co su medzi laminatovym celickom a VarCB3 skrinou tam velmi nesedia k 7715. No stale lepsie ako 7303+7304. ?