Fobust: blbost! Ved to boli koristne vozy, vyrobene 1940, dovlecene nikto nevie kedy a v Skode Plzen obnovovane tak, aby sa dalo zacat jazdit skor, ako dostavaju rychlodrahu. Ziadne spätne inzinierstvo, koniec koncov naco aj, ked (dr.) Franta J. vsetko, co potreboval, kopiroval na drzovku uz leta pane 193x tak, aby v 1936 pavuky v Prahe jazdili. Dalsi dovod preco NIE: firmy ako Skoda, CKD a Sousedik mali vlastny vyvoj a dovolim si tvrdit, ze na vyssej urovni ako cesnakozruti a kecupopojedaci.
Ámos Keynes
Re #44832 Andy , Re #44833 TeBeCe: Diky.
TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...
Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?