Fobust: blbost! Ved to boli koristne vozy, vyrobene 1940, dovlecene nikto nevie kedy a v Skode Plzen obnovovane tak, aby sa dalo zacat jazdit skor, ako dostavaju rychlodrahu. Ziadne spätne inzinierstvo, koniec koncov naco aj, ked (dr.) Franta J. vsetko, co potreboval, kopiroval na drzovku uz leta pane 193x tak, aby v 1936 pavuky v Prahe jazdili. Dalsi dovod preco NIE: firmy ako Skoda, CKD a Sousedik mali vlastny vyvoj a dovolim si tvrdit, ze na vyssej urovni ako cesnakozruti a kecupopojedaci.
fobust
Zeby ten trolejbus ihned po dodani zacali studovat spominanou metodou spatneho inzinierstva? ? A papierovo ho vypravili par krat, aby to nebolo prilis okate. Navyse, vyradili ho iba 4 roky po dodani, to samo o sebe nesvedci nic dobre. Vsak nejaku tu nehodicku mozeme vymysliet... Netusim. Ale to uz vtedy boli take praktiky a najma s talianskom? Hmmm... ? A fotky sa urcite porobili, len zrejme budu nedostupne tak ako ti, ktory ich fotili. Ale lezia niekde v sufliku a nikto o nich nevie. Ono minuly rezim nebol taky a ked bolo nieco predmetom statneho tajomstva, tak si o tom ani nevedel, nie to este videl fotky. Vtedy boli ine veci. Nas sused vyfotil vykolajeny vlak a potom zavolal policiu. Doma si dal druhy film a policajt mu ho vytiahol, ze to sa nema fotit. Ale on netusil ze jeden vyfoteny ma uz doma.... ? Aj mi sused vravel ake to bolo... Som rad ze tie casy su nenavratne prec. Teda dufam....