Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Fobust: blbost! Ved to boli koristne vozy, vyrobene 1940, dovlecene nikto nevie kedy a v Skode Plzen obnovovane tak, aby sa dalo zacat jazdit skor, ako dostavaju rychlodrahu. Ziadne spätne inzinierstvo, koniec koncov naco aj, ked (dr.) Franta J. vsetko, co potreboval, kopiroval na drzovku uz leta pane 193x tak, aby v 1936 pavuky v Prahe jazdili. Dalsi dovod preco NIE: firmy ako Skoda, CKD a Sousedik mali vlastny vyvoj a dovolim si tvrdit, ze na vyssej urovni ako cesnakozruti a kecupopojedaci.
Reply on: BigMac #44847:

Zeby ten trolejbus ihned po dodani zacali studovat spominanou metodou spatneho inzinierstva? ? A papierovo ho vypravili par krat, aby to nebolo prilis okate. Navyse, vyradili ho iba 4 roky po dodani, to samo o sebe nesvedci nic dobre. Vsak nejaku tu nehodicku mozeme vymysliet... Netusim. Ale to uz vtedy boli take praktiky a najma s talianskom? Hmmm... ? A fotky sa urcite porobili, len zrejme budu nedostupne tak ako ti, ktory ich fotili. Ale lezia niekde v sufliku a nikto o nich nevie. Ono minuly rezim nebol taky a ked bolo nieco predmetom statneho tajomstva, tak si o tom ani nevedel, nie to este videl fotky. Vtedy boli ine veci. Nas sused vyfotil vykolajeny vlak a potom zavolal policiu. Doma si dal druhy film a policajt mu ho vytiahol, ze to sa nema fotit. Ale on netusil ze jeden vyfoteny ma uz doma.... ? Aj mi sused vravel ake to bolo... Som rad ze tie casy su nenavratne prec. Teda dufam.... ❗
Reply on: Andy #44853:

To si vsimnu asi az po tom, ked im MGcko vyskoci zo skrine von. Alebo zacne dymit ako na tej suprave, kde to operativne pri Poluse hasili. ? Alebo sa nestane nic a bude to takto premavat do dalsej VP, co moze byt dost dlho na to, aby tato elektricka zneprijemnovala cestoavnie substratu a pravidelne ich privadzala do sialenstva, az sa jej to podari a niekto, kto do nej nastupil este celkom OK vystupi uplne KO. (knocked out) ❗
Reply on: S499.1023 #44840:

Tiez si to myslim, vsak okukat nezaskodi, aj ked nie som presvedceny ze taliani boli v tej dobe nejako prevratne pred nami, aj v konstrukcii trolejbusov. Ale jeden nikdy nevie a opatrnost je ctnost, tak reku objedname si jeden kus a ak tam nebude nic prevratne, tak ho zosrotujeme. Zeby? ?
V Košiciach rachoty buchoty. Električky vykoľajene.
Andy: aky voz? Aka zavada? Napiseme, odstavime, mna kanalnici a kanalgrazli priam zboznuju... 😃
Amos: mas pocit, ze na T.myte a Hodzovom nam su pristresky inej znacky ako JCD? Ake vozy chces vyradovat? Ved nie je co vypravovat a to plati pre vsetky vozovne a trakcie! Ten Tvoj optimizmus sa mi ale velmo paci, uz ken sudruh Rotschild a jeho bankovni dum nam tu schazá. Na vyradenie je tu vela serblov vhodnych, hlavne medzi a-busmi, ale...
A nech opravia 7824 či to to bol za zadný vrak na linke 1, lebo celý vibruje, že sa v strede ani nedá sedieť. Si to nikto ***** nevie tam všimnúť, či čo. A v hrobustove nikoho nesere že im kazia BUSE(6611 - zadné terčíky nejdú, 6610 - nejde teplomer) v Bystrici (alebo to už bolo pokazené hneď?). Hrobustom to je jedno, hrobustovcom to je jedno.. Načo to kupujú keď im nevadí, že je to dosrané.
Moc technických údajov tam nemajú ale najviac sa mi v tom popise, ako neznalému španielčiny, páči ten tensor para a carbón deslizante:-D.
Fabricante Chasis: Alfa Romeo
Carroceria: OMFP

Equipo eléctrico:Ansaldo-San Giorgio

Modelo: simple
Capacidad 29 pasajeros sentados
pasajeros de pié

Dimensiones

Distancia Entre Ejes m
Largo Total m
Ancho m
Alto m
Voladizo delantero m
Voladizo Trasero m

Características Técnicas

Motor Ansaldo - San Giorgio
Potencia 107 Kw (146 HP)
Frenos Eléctrico/de Aire/de Mano
Captacion de Corriente Recuperador: Ohio Brass Nº 8

Bases de troles: giratorias, montadas en el centro con resorte tensor para el levantamiento.

Troles: tubos sin costura de 5,3 metros de largo.

Captador: carbón deslizante.

Ruedas Delanteras: simples. Traseras: duales
Neumáticos 11" x 22"
Radio de giro m
Peso Vacío Kg
Peso a plena carga Kg
Reply on: BigMac #44847:
Ak je to to isté, čo v tom Montevideu jazdilo, tak tam sa fotky, dokonca aj klobásovej verzie.
Mohol by uz konecne niekto v Tomekovciach opravit vnutorne osvetlenie vo Vrakose 1216? Neuveritelne ma uz drazdi to preblikavanie vsetkych telies (aj trubice, aj sufitky -mimochodom svietia vsetky) 2-5x za sekundu a vzdy len pocas jazdy! Ze by nalomeny kabel, uvolnena svorkovnica alebo ina vazna zavada? Ociam to moc dobre nerobi...
Reply on: Ámos Keynes #44843:
V súčasnosti sa žiadne vyraďovanie neplánuje. Aké boli cenové ponuky od oboch duelistov, netuším a asi to ani nikto neprezradí.
Fobust: Ansaldo! Dobre vravia. Lenze v Moste ani foto z neho nemaju, jedind, co sa zachovalo je ich ev.cislo a technicke udaje, dokonca ani farebne vyhotovenie nik nepozna, teda o nikom takom sa nic nevie.
Reply on: Ámos Keynes #44843:
? podla mna by sa mal skôr doplnit stav, pretože je nedostatok vozov...
ČUDNÁ ZASTÁVKA LINIEK SAD V PODUNAJSKÝCH BISKUPICIACH

Dnes som si na zastávke SAD "Podunajské Biskupice, rázcestie" na Popradskej ulici všimol starý známy (asi) betónový zastávkový prístrešok, ktory bol predtým na zastávke "Studená-zastávka" a normálne tam zostal nalepený nepoškodený CP linky č. 56 smer Rača platný od 4. 10. 2004, ktorý je stále platný! ?

A nikde som si tam nevšimol ani označník ani cestovný poriadok liniek SAD (je to zastávka len pre SAD), tak to môže pôsobiť dosť mätúco. Ktožvie ako tam tú zastávku preniesli (žeby nejakým veľkým nákladným autom?).
Fobust: Ansaldo! Dobre vravia
Reply on: Papyr #44820:
Ámos nepochopí, Ámos o tom prd vie. Takže aj ked si napísal chybu, ja som si to nevšimou.

Re #44832 Andy , Re #44833 TeBeCe: Diky.

TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...

Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?
Reply on: bioraver #44841:
Niekedy chce zadávateľ svoju reklamu na voz, ktorý bude behať na konkrétnej linke, ale toto zvyčajne DPB ignoruje. Často sa dáva reklama na voz, ktorý je práve na nejakom stupni opravy, či prehliadky, alebo potrebuje dostať nový lak. Napr. pri autobusoch sú kĺbové aj sólo vozy very good nosičom pre CVR TAM - BUSy.
podla coho sa rozhoduje,ze aky bus/elina/trolik dostanu reklamu ? je to podla vytazenosti linky,kolko ludi nou cestuje alebo nahodne ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.